قابلیت جدید در برنامه مسنجر واتس آپ به اشتراک گذاری موقعیت مکانی خواهد بود

بعد از این که اطلاعات مربوط به اضافه شدن قابلیت های ویرایش و یادآوری به نسخه جدید برنامه مسنجر واتس آپ منتشر گردید ، هم اکنون حساب کاربری WABetaInfoo در شبکه اجتماعی توییتر که گزارش های مربوط به نسخه آزمایشی این پیام رسان را منتشر می کند

قابلیت جدید در برنامه مسنجر واتس آپ به اشتراک گذاری موقعیت مکانی خواهد بود
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    بعد از این که اطلاعات مربوط به اضافه شدن قابلیت های ویرایش و یادآوری به نسخه جدید برنامه مسنجر واتس آپ منتشر گردید ، هم اکنون حساب کاربری WABetaInfoo در شبکه اجتماعی توییتر که گزارش های مربوط به نسخه آزمایشی این پیام رسان را منتشر می کند، که خبر جدید حاکی از آن می باشد که قابلیت جدید واتس آپ به اشتراک گذاری موقعیت مکانی با اعضای گروه می باشد. اگر خبر منتشر شده درست باشد قابلیت جدید که به طور پیش فرض در حالت غیر فعال قرار دارد برای آی او اس در نسخه 2.17.3.28 و برای اندروید در نسخه 2.16.399 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از این به بعد راهی برای به اشتراک گذاری موقعیت مکانی پیش روی کاربرانی که از سیستم عامل های مختلف استفاده می کنند خواهد بود. 




    سال های زیادی می باشد که کاربران سیستم عامل آی او اس از قابلیت مشخص کردن موقعیت مکانی در پیام رسان iMessage بهره می برند ولی روش عملکرد آن با واتس آپ متفاوت می باشد. در مسنجر اختصاصی کمپانی اپل ، برای این کاربران بتوانند موقعیت مکانی را مشاهده نمایند مجبور هستند که پیام درخواست ارسال نمایند. علاوه بر این موارد این امکان نیز در آن تعبیه شده است که بتوانید موقعیت خود را با شخص دیگری به صورت موقت یا دائم به اشتراک بگذارید. ویژگی ذکر شده مخصوص کاربران سیستم عامل آی او اس خواهد بود و استفاده از این امکان برای کاربران سیستم عامل اندروید وجود نخواهد داشت. در هر صورت توسعه دهندگان اپلیکیشن مسنجر واتس آپ در تلاشند تا بتوانند با اضافه کردن ویژگی های اختصاصی و جذاب پیام رسان های دیگری این برنامه را در میان کاربران محبوب نمایند. برای این که بتوانند با توسعه دهندگان برنامه مسنجر iMessage رقابت نمایند باید به فکر اضافه کردن قابلیتی مشابه با تماس گروهی فیس تایم FaceTimee باشند.

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر