منتشر شدن تصویر قاب جلوی ال جی جی 6

به تازگی در شبکه های اجتماعی تصویری دست به دست می چرخد که احتمالا قاب جلوی ال جی جی 6 را نشان می دهد. این محصول پرچمدار بعدی کمپانی ال جی می باشد. با این حال اولین بار است که تصویری واقعی از قاب جلوی ال جیجی 6 منتشر می شود. 

منتشر شدن تصویر قاب جلوی ال جی جی 6
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    به تازگی در شبکه های اجتماعی تصویری دست به دست می چرخد که احتمالا قاب جلوی ال جی جی 6 را نشان می دهد. این محصول پرچمدار بعدی کمپانی ال جی می باشد. با این حال اولین بار است که تصویری واقعی از قاب جلوی ال جیجی 6 منتشر می شود. اما تا قبل از رندرهای متفاوتی خصوصا از طرف تولید کنندگان قاب های محافظ موبایلی منتشر شده بود که طراحی گوشی G6 را به تصویر می کشید. تصویر منتشر شده از این محصول شباهت بسیار زیادی با رندرهایی دارد که قبل از این نیز دیده بودیم. در تصویر منتشر شده پنلی دیده می شود که در دو طرف چپ و راست آن حاشیه فوق باریکی دیده می شود. با این حال دو حاشیه در بالا و پایین آن چندان کم به نظر نمی رسد. 


    گوشی ال جی جی 6


    در کل این محصول از طراحی مینیمالی بهره برده است. در تصویر منتشر شده لوگو ال جی در قسمت پایین جلوی ال جی جی 6 دیده می شود و هم چنین دوربسن سلفی همراه با سنسور نورسنج در قسمت بالای گوشی به چشم می خورد. در تصویر دیده شده که پنل گوشی به رنگ سفید می باشد اما شاید رنگ سفید به دلیل عدم استاندارد بودن نور محیطی باشد که در آن جا عکس برداری شده است. زیرا تا امروز جی 6 را به رنگ نقره ای دیده بودیم و رنگ سفید در رندرهای دیگر آن دیده نشده بود. البته رنگ بندی گوشی موردنظر نیز بدون شک پس از رونمایی رسمی این گوشی مشخص خواهد شد. ال جی می خواهد در نمایشگاه MWC 2017 این گوشی اندرویدی را نمایان سازد و شما می توانید در آن نمایشگاه با طراحی نهایی ، سخت افزار داخلی و قابلیت های پرچمدار آینده کمپانی گوگل آشنا شوید. 


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر