نسخه 1700 دلاری نوکیا 3310 ؛ ترکیبی از طلا، تیتانیوم و تصویر پوتین

بعد از این که شایعات زیادی پیرامون نسخه 2017 گوشی نوکیا 3310 منتشر گردید حالا نوبت به نسل جدید گوشی موردنظر در نمایشگاه MWC در سال 2017 رسید که در اختیار کاربران قرار گرفت بدین ترتیب شاهد زنده شدن یکی از محصولات نوستالژیک و پرفروش نوکیا می باشیم. 

نسخه 1700 دلاری نوکیا 3310 ؛ ترکیبی از طلا، تیتانیوم و تصویر پوتین
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

     

    بعد از این که شایعات زیادی پیرامون نسخه 2017 گوشی نوکیا 3310 منتشر گردید حالا نوبت به نسل جدید گوشی موردنظر در نمایشگاه MWC در سال 2017 رسید که در اختیار کاربران قرار گرفت بدین ترتیب شاهد زنده شدن یکی از محصولات نوستالژیک و پرفروش نوکیا می باشیم. بدنه گوشی مورد نظر مقاومت بالایی داشته و میزان مصرف باتری آن بسیار پایین می باشد که به عنوان اصلی ترین ویژگی های گوشی مورد نظر می باشد که با این خصوصیات توانسته است هر کسی را برای خرید آن گوشی ترغیب نماید. پس از گذشت یک هفته نوبت به نسخه 1700 دلاری نوکیا 3310 با نام Caviar Nokia 3310 Supremo Putin رسید که طرفداران این گوشی قدیمی پول اضافه ی خود را صرف خاطره بازی نمایند. با توجه به این احتمالات نسخه 1700 دلاری نوکیا 3310 به عنوان یادبودی از طرف رئیس جمهور کشور روسیه یعنی ولادیمیر پوتین ساخته شد. در قسمت پشتی این گوشی علاوه بر چهره وی ، سرود ملی کشور روسیه هم ثبت شده است. کمپانی مورد نظر یعنی Caviar توانسته است تا با استفاده از طلا و تیتانیوم محصولی بسیار متفاوت و خاص را در اختیار کاربران قرار بدهد. 




    البته گوشی مورد نظر تفاوت چندانی با نسخه اصلی آن ندارد و استفاده از چهره پوتین یا سرود ملی کشور روسیه فقط باعث زیباتر شدن گوشی مورد نظر شده است. طرفداران این گوشی برای این که بتوانند این گوشی را بدست بیاورند باید مبلغی به میزان 99 هزار روبل را بپردازند و هم چنین صاحب اصلی آن شرکت اچ ام دی گلوبال می باشد. هر کسی که بخواهد این گوشی را خریداری نماید این گوشی به همراه یک جعبه قرمز رنگ زیبا به آن ها داده خواهد شد که بر روی جعبه مورد نظر نام شرکت Caviar Russia نمایان خواهد شد.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر