نسخه قدیمی اسکایپ ماه آینده بازنشسته خواهد شد!

روز گذشته تیم اسکایپ در وبلاگ خود به طور رسمی اعلام کردند که نسخه قدیمی‌تر این برنامه ماه آینده بازنشسته خواهد شد

نسخه قدیمی اسکایپ ماه آینده بازنشسته خواهد شد!
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    مایکروسافت در اواخر سال گذشته به طور رسمی اعلام کرد که مشغول کار بر روی نسخه جدیدی از روش ارتباطی در پیام رسان اسکایپ بر روی یک پروتکل امن‌تر قرار خواهد گرفت که احتمالاً برای برخی از کاربرانی که از نسخه قدیمی‌تر آن استفاده می‌کنند مشکلاتی داشته باشند. روز گذشته تیم اسکایپ در وبلاگ خود به طور رسمی اعلام کردند که نسخه قدیمی‌تر این برنامه ماه آینده بازنشسته خواهد شد.
    یکی از مشکلات شرکت‌های نرم افزاری، ادامه پشتیبانی از سیستم عامل های منقرض شده و یا در حال خاموش شدن است. مایکروسافت به نظر می‌رسد به مرور زمان می خواهد سیستم عامل ویندوزفون را فراموش کند ، زیرا سرویس‌های خود را برای این نسخه در حال از دسترس خارج کردن است.
    تیم اسکایپ روز گذشته در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که از تاریخ یکم ماه مارس 2017 (حدودا یک ماه دیگر) به پشتیبانی از نسخه قدیمی‌تر این پیام رسان که از پروتکل‌های تاریخ مصرف گذشته برای ارتباط استفاده می‌کند پایان خواهان داد.




    در ادامه این بیانیه گفته شده است که این تغییرات مشکلی برای کاربران سیستم عامل های ویندوز 10، اندروید، MacOS و iOS که از نسخه جدید یا همان مدرن اسکایپ استفاده می‌کنند، ایجاد نخواهد کرد. با توجه به این بیانیه می‌توان دریافت که تیم اسکایپ مستقیم یا غیر مستقیم پشتیبانی از این برنامه را صرفاً ویندوزفون و ویندوز RT محدود خواهد کرد، برای اینکه سایر پلتفرم‌ها با نسخه جدید اسکایپ سازگاری دارند.
    مایکروسافت مدتی است که بر روی پروژه مدرنیزه کردن اسکایپ با نام Skype Mingo برای پلتفرم‌های مختلف کار می‌کند و از طرف دیگر قصد دارد این پیام رسان را به برنامه پیش‌فرض ارسال پیامک و برقراری تماس در گجت‌های ویندوزی (ویندوز 10) تبدیل کند و تغییرات گفته شده را در همین راستا صورت گرفته است. 


    منبع: فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر