هواوی مدیاپد تی 3 تاییدیه تنا را دریافت کرد

طبق اطلاعاتی که در سایت تنا قرار گرفته است، هواوی درصدد عرضه‌ی تبلت جدیدی به نام مدیاپد تی 3 است که از ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

هواوی مدیاپد تی 3 تاییدیه تنا را دریافت کرد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    طبق اطلاعاتی که در سایت تنا قرار گرفته است، هواوی درصدد عرضه‌ی تبلت جدیدی به نام مدیاپد تی 3 است که از ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

    تبلت جدیدی از هواوی به نام مدیاپد تی 3 با شماره مدل KOB-L09 توانسته تاییدیه از سازمان تنای چین دریافت کند. این سازمان در صورتی كه محصولاتی را که آماده عرضه شدن در بازار چین هستند، مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر دارای کیفیت  مناسب باشند، اجازه فروش آن‌ها در بازار چین را صادر می‌کند.


    هواوی مدیاپد تی 3


    طبق لیستی که در سایت تنا قرار گرفته است، محصول جدید هواوی دارای پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز است و از نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد.

    این تبلت که قرار است تحت برند آنر عرضه شود، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. مدیاپد تی 3 دارای دوربین پشت ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلوی خود است و از ابعاد ۲۱۱.۱ در ۱۲۴.۷ در ۷.۹۵ میلی‌متر بهره می‌برد. مدیاپد تی 3 دارای ۳۵۰ گرم وزن است و با باتری به ظرفیت ۴۶۵۰ میلی‌آمپر ساعت و سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا روانه بازار می‌شود.

    از نظر رنگ‌بندی، مدیا پد تی 3 در رنگ‌های طلایی و خاکستری موجود خواهد بود. انتظار می‌رود هواوی از محصول جدید خود در نمایشگاه MWC 2017  رونمایی کند.

    منبع : زومیت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر