گوشی جدید قابل شستشوی DIGNO Rafre

قابل شستشو بودن گوشی همراه یکی از بهترین امکاناتی خواهد بود که در گوشی های همراه وجود دارد. زیرا تمیز کردن گوشی همراه که معدن میکروب ها می باشد باعث می شود که ما هم احساس خوبی داشته باشیم مانند تمام چیزهای دیگری که بعد از شستشو حس خوبی را به ما منتقل می کنند

گوشی جدید قابل شستشوی DIGNO Rafre
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    قابل شستشو بودن گوشی همراه یکی از بهترین امکاناتی خواهد بود که در گوشی های همراه وجود دارد. زیرا تمیز کردن گوشی همراه که معدن میکروب ها می باشد باعث می شود که ما هم احساس خوبی داشته باشیم مانند تمام چیزهای دیگری که بعد از شستشو حس خوبی را به ما منتقل می کنند.

    در حالت عادی حتی گوشی های ضد آب نیز از قابلیت برخوردار نخواهند بود که بتوان آن ها را با کف و صابون شست. چنین گوشی هایی در بازار وجود ندارند. تنها مزیتی که گوشی های ضد آب دارند این خواهد بود که در برابر نفوذ آب مقاوم هستند به عبارت بهتر ضد آب هستند. کمپانی ژاپنی Kyocera تصمیم دارد که نسل جدیدی از گوشی هوشمند را معرفی  نماید که می توانید آن ها را با کف و صابون تمیز نمایید.نام این نوع گوشی DIGNO Rafre می باشد. بدنه این گوشی جدید اندرویدی ضد آب می باشد که قابل شتسشو با کف و صابون خواهد بود.




    مشخصات سخت افزاری گوشی قابل شستشو DIGNO Rafre 

    با توجه به این که بدنه این گوشی ضد آب می باشد اما از سخت افزار قدرتمندی بهره نبرده است. همین عامل باعث شده است تا مورد توجه کاربران حرفه اسی گوشی های هوشمند قرار نگیرد. این گوشی از یک نمایشگر 5 اینچی دارای وضوح تصویر HD ، یک رم 22 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت 3 هزار میلی آمپر ساعتی و مهمترین امکان یعنی سیستم عامل اندروید 7 نوقا برخوردار می باشد.

    کمپانی کیوسرا تصمیم دارد دقیقا از ماه مارس سال جاری میلادی گوشی قابل شتسشو DIGNO Rafre را در کشور ژاپن بفروشد.

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر