گوشی جیونی اف 5 دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی و 4 گیگابایت حافظه رم

در طی ساعات گذشته گوشی موبایل جیونی اف 5 (Gionee F5) به صورت کاملا رسمی در کشور چین در بازار معرفی شد. این در حالی است که اطلاعات مرتبط با این گوشی موبایل از طریق TENAA در ماه آذر منتشر شده بود. 

گوشی جیونی اف 5 دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی و 4 گیگابایت حافظه رم
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    در طی ساعات گذشته گوشی موبایل جیونی اف 5 (Gionee F5) به صورت کاملا رسمی در کشور چین در بازار معرفی شد. این در حالی است که اطلاعات مرتبط با این گوشی موبایل از طریق TENAA در ماه آذر منتشر شده بود. این گوشی با قابلیت های صفحه نمایشی 5.3 اینچی و اچ دی با پنل IPS مجهز شد که این امکانات برای یک گوشی میان رده مناسب می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده در مورد این گوشی تراشه قدیمی MT6750 مربوط به شرکت مدیاتک که دارای 8 هسته پردازشگر Cortex-A53 بوده و هم چنین دارای پردازشگر گرافیکی Mali-T860MP2 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم مسئول مدیریت اطلاعات در این گوشی موبایل می باشد. 


    گوشی جیونی اف 5


    دوربینی که در گوشی موردنظر به کار گرفته شده است مانند محصولات دیگر میان رده که در بازار موجود می باشند مجهز به سنسورهای 13 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سلفی هستند برای این که کاربران بتوانند لحظه های خوب را برای خودشان ثبت کنند. در این کوشی باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است که می توانید ساعت ها از این گوشی استفاده نمایید. 


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر