گوشی نوکیا پی 1 دارای ویدیویی مفهومی به عنوان پرچمدار قدرتمند فنلاندی

گوشی نوکیا پی 1 (Nokia P1) به عنوان پرچمدار اندرویدی کمپانی فنلاندی نوکیا خواهد بود. این محصول در ماه های آینده از آن رونمایی خواهد شد. در حال حاضر ویدیویی از طراحی احتمالی این گوشی که محصول کشور فنلاند می باشد به نمایش گذاشته شده است. 

گوشی نوکیا پی 1 دارای ویدیویی مفهومی به عنوان پرچمدار قدرتمند فنلاندی
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    گوشی نوکیا پی 1 (Nokia P1) به عنوان پرچمدار اندرویدی کمپانی فنلاندی نوکیا خواهد بود. این محصول در ماه های آینده از آن رونمایی خواهد شد. در حال حاضر ویدیویی از طراحی احتمالی این گوشی که محصول کشور فنلاند می باشد به نمایش گذاشته شده است. در سال های قبل نیز ویدیوهای مفهومی از گوشی های هواوی پی 10 و گلکسی اس 8 سامسونگ نیز دیده بودیم. هم اکنون نوبت به محصول کمپانی نوکیا رسیده است. مشخصات سخت افزاری این محصول توسط منابع دیگری نیز راهی به بیرون پیدا کرده است. 


    گوشی نوکیا


    با اطلاعاتی که به دست آمده به نظر می رسد که این محصول از ترکیب دو جنس شیشه و فلز به وجود آمده است. کلیدی به عنوان کلید home به صورت فیزیکی در بخش جلو و زیر نمایشگر این محصول به چشم می خورد. کلیدهای دیگری مانند پاور یا قفل و همین طور کلید تنظیم صدا در بخش سمت راست گوشی نوکیا پی 1 قرار داده شده است. کلید فیزیکی دیگری هم به عنوان کلید دوربین بر روی آن تعبیه شده است. در قسمت زیر این گوشی شما خواهید توانست یک پورت USB از نوع C ، یک جک 3.5 میلی متری هدفون و نیز اسپیکر را مشاهده نمایید. حاشیه های کنار این گوشی خیلی باریک بوده و نام نوکیا نیز در بخش پشتی این محصول به چشم می خورد.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر