طراحی سایت آتلیه عکاسی کودک بهبود

شما به عنوان یک صاحب آتلیه مجبورید به دلیل اقتضای زمان که همه ی مردم در فضای مجازی به سر می برند اقدام به طراحی سایت نموده و نمونه کار های بسیاری از خود را در درون سایت قرار دهید تا مشتریان با دیدن این نمونه کار ها ترغیب به مراجعه به آتلیه شما بشوند.
این که شما اقدام به طراحی کاتالوگ نمایید کاری بس بیهوده و پر هزینه می باشد و برای شما بسیار سخت می باشد اما با داشتن یک وب سایت اختصاصی شما می توانید به صورت لحظه ایی و بدونه هیچ گونه خرجی نمونه کار های خود را داخل وب سایت قرار دهید. این کار قطعا به نفع شماست چرا که همانند کاتالوگ تنها در معرض دید افرادی معدود قرار نمی گیرد بلکه همه مردم می توانند این نمونه کار ها را مشاهده نمایند.
هر چه کیفیت این نمونه کار ها بیشتر باشد به دنبال آن جذب مشتری هم بیشتر خواهد بود.
آتلیه عكاسی بهبود از سال 1350 فعاليت خود را آغاز كرده است.اين آتلیه عكاسی از زمان آغاز كار تا به حال به هيچ عنوان تغييري در نام آتلیه عكاسی نداشته است.بهبود در واقع نام صاحب اصلي و موسس اين آتليه مي باشد. اين آتليه از آغاز كار در تمام زمينه هاي عكاسی از جمله كودك .پرتره .عروس صنعتي و پرسنلي فعاليت داشته است.ولي سالهاست كه صرف‍ا در زمينه عکس كودك فعاليت دارد. يعني به هيچ عنوان غير ازعكاسی كودك كار ديگري انجام نمي دهد.تنها استثنأ زماني است كه پدر و مادر بخواهند با فرزندشان عكس بيندازند.عكاسی كودك و نوزاد در كنار مادر و پدر زيبايي خودش را دارد. بخصوص اگر نوزاد بصورت برهنه (با پوشك) در آغوش والدينش قرار بگيرد.
سایت آتلیه عکس کودک بهبود علاوه بر کار سئوی قوی که بر روی این سایت اعمال شده است دارای اسلایدر های بسیار زیبا و قوی نیز می باشد.

طراحی سایت این مجموعه توسط شرکت طراحی وب ایران سایت انجام شده است.

اگر با دیدن این نمونه کار طراحی سایت نیاز به یک وبسایت حرفه ای را در خود دیدید با ما در تماس باشید و یا درخواست کارشناس رایگان خود را ثبت کنید. 

 

طراحی سایت آتلیه عکاسی کودک بهبود
Technologies