طراحی اپلیکیشن با react native

اپلیکیشن ‌های موبایلی، ابزار هایی هستند که زمان کمی از معرفی آن ‌ها به بازار می‌ گذرد اما در همین زمان کم نیز به‌ علت کاربرد های زیاد این اپلیکیشن ‌ها، توانسته ‌اند محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران اینترنت کسب کنند. این اپلیکیشن ‌ها معمولاً به ‌صورت رایگان، خدمات زیادی را به کاربران ارائه می ‌دهند که یکی از دلایل محبوبیت آن ‌ها نیز همین مسئله است. معمولاً برای طراحی اپلیکیشن‌ های موبایلی، ابزار های مختلفی به ‌وجود آمده است. این...

طراحی اپلیکیشن با react native
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    اپلیکیشن ‌های موبایلی، ابزار هایی هستند که زمان کمی از معرفی آن ‌ها به بازار می‌ گذرد اما در همین زمان کم نیز به‌ علت کاربرد های زیاد این اپلیکیشن ‌ها، توانسته ‌اند محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران اینترنت کسب کنند. این اپلیکیشن ‌ها معمولاً به ‌صورت رایگان، خدمات زیادی را به کاربران ارائه می ‌دهند که یکی از دلایل محبوبیت آن ‌ها نیز همین مسئله است. معمولاً برای طراحی اپلیکیشن‌ های موبایلی، ابزار های مختلفی به ‌وجود آمده است. این ابزار ها هر کدام دارای کاربرد ها و مزایا و معایب مختلفی هستند که توسعه ‌دهندگان اپلیکیشن‌ های موبایلی باید متناسب با نیاز و اهداف خود یکی از این ابزار ها را برگزینند. یکی از ابزار های بسیار کاربردی در توسعه‌ی اپلیکیشن ‌های موبایلی، فریم وک ری اکت نیتیو است. این فریم وک دارای مزایا و کاربرد های مختلفی است که باعث شده ‌است که استفاده از آن در بین توسعه‌ دهندگان بسیار رایج شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی طراحی اپلیکیشن با react native بپردازیم.

    طراحی اپلیکیشن با react native

    ساخت اپلیکیشن با react native

    در ابتدای بررسی طراحی اپلیکیشن با react native بهتر است که به چگونگی طراحی اپلیکیشن با ری اکت نیتیو بپردازیم. آشنایی با ساز و کار این فریم ورک، باعث می ‌شود که شما بهتر بتوانید ویژگی ‌های مربوط به این فریم ورک را درک کنید. اولین ویژگی ری اکت نیتیو که باعث شده است که استفاده از این فریم ورک در بین توسعه ‌دهندگان اپلیکیشن‌ های موبایلی بسیار رایج شود و این مسئله است که با استفاده از ری اکت نیتیو می‌ توان اپلیکیشن‌ های موبایلی متناسب با آی ‌او اس و اندروید طراحی کرد و همچنین می ‌توان نسخه وب اپلیکیشن را نیز طراحی کرد. طراحی اپلیکیشن با react native به این صورت است که توسعه ‌دهنده با استفاده از زبان جاوا اسکریپت، یک ‌بار طراحی اپلیکیشن را به‌ صورت کامل انجام می ‌دهد و در نهایت می‌ تواند سه خروجی مختلف آی ‌او اس، اندروید و وب اپلیکیشن را دریافت کند.

    هزینه طراحی اپلیکیشن با react native

    مسئله بعدی که در طراحی اپلیکیشن با react native ، واجب است که به آن بپردازیم مسئله قیمت طراحی اپلیکیشن با react native است. معمولاً بسیاری از استارتاپ هایی که در ابتدا می ‌خواهند به طراحی یک اپلیکیشن، برای مجموعه خود بپردازند، نیاز دارند که از روش‌ هایی با هزینه‌ های مناسب استفاده کنند. معمولاً روش ‌های مختلف توسعه ‌ی اپلیکیشن ‌های اندروید ی به ‌علت تفاوت‌ هایی که این روش‌ ها در طراحی دارند، دارای هزینه ‌های متفاوتی نیز هستند. معمولاً طراحی اپلیکیشن‌ ها با استفاده از فریم ورک هایی نظیر ری اکت نیتیو، دارای هزینه ‌های کمتری به نسبت طراحی اپلیکیشن ‌ها با استفاده از زبان‌ های نزدیک به سیستم‌ عامل است. طراحی اپلیکیشن با react native به‌ علت این ‌که هم برای سیستم‌ عامل آی ‌او اس و هم برای سیستم‌ عامل اندروید خروجی می ‌دهد، باعث شود که مجموعه‌ ها بتوانند تا بخش زیادی در هزینه ‌های طراحی اپلیکیشن شان صرفه ‌جویی کنند.

    ساخت اپلیکیشن با react native

    مزایای استفاده از ری اکت نیتیو برای توسعه اپلیکیشن ها

    طراحی اپلیکیشن با react native ، دارای مزایای بسیاری است که این مزایا باعث شده‌ اند که بسیاری از توسعه ‌دهندگان به سمت استفاده از این فریم ورک جذب شوند. اولین مزیت استفاده از این فریم ورک، سرعت بارگذاری بالای آن است. که به توسعه ‌دهندگان امکان توسعه سریع ‌تر اپلیکیشن ‌ها را می ‌دهد. همچنین ساختار این فریم ورک به گونه ‌ای است که کد نویسی در آن به نسبت زبان های نیتیو راحت ‌تر است. همین ویژگی باعث می ‌شود که زمان کدنویسی تا حد قابل‌ توجهی کاهش یابد. مزیت بعدی‌ که در استفاده از این فریم ورک می ‌توان ذکر کرد این مسئله است که اپلیکیشن طراحی ‌شده با این فریم ورک می‌ تواند در چند پلتفرم مختلف مورد استفاده قرار گیرد. آخرین مزیت این فریم ورک قابل‌ درک بودن و ساده بودن روند توسعه اپلیکیشن در آن است. سفارش طراحی اپلیکیشن با react native

    بعد از معرفی ویژگی ‌های مختلف اپلیکیشن ری اکت نیتیو و شیوه های طراحی اپلیکیشن با react native، زمان آن است که به بررسی سفارش اپلیکیشن‌ ها با این نرم ‌افزار بپردازیم. بسیاری از مجموعه ‌ها و شرکت ‌های استارتاپی، کار طراحی اپلیکیشن شان را در مجموعه خودشان انجام نمی ‌دهند و ترجیح می دهند که این کار را برون سپاری ‌کنند. اگر شما هم دارای مجموعه ‌ای استارتاپی هستید که می ‌خواهید برای کار خود یک اپلیکیشن سفارش دهید، اپلیکیشن های ساخته‌ شده با ری اکت نیتیو می ‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. برای طراحی اپلیکیشن با react native ، در ابتدا شما نیاز دارید که یک مجموعه‌ی مناسب و حرفه ای تولید نرم ‌افزار پیدا کنید شما می ‌توانید برای پیدا کردن این مجموعه از گوگل کمک بگیرید و با استفاده از بررسی نمونه کار های مجموعه‌ های مختلف، در نهایت یک مجموعه  را  انتخاب کنید.

    سفارش طراحی اپلیکیشن با react native

    سخن پایانی
    در چند سال اخیر با توسعه و گسترش گوشی ‌های هوشمند و اینترنت، اپلیکیشن‌ های موبایلی به کاربران معرفی شده‌ اند. این اپلیکیشن‌ ها در زمان کوتاهی که از طراحی آن‌ ها می ‌گذرد، طرفد‌اران بسیار زیادی پیدا کرده ‌اند. زبان ‌های مختلفی برای طراحی اپلیکیشن ‌های موبایلی وجود دارد. یکی از ابزار هایی که می‌ توان با استفاده از آن اپلیکیشن موبایلی طراحی کرد فریم ورک ری اکت نیتیو است. ما در این مقاله به بررسی طراحی اپلیکیشن با react native پرداختیم. در بررسی این اپلیکیشن به موضوعاتی هم چون مزایا و شیوه ساخت اپلیکیشن با این فریم ورک پرداختیم.

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر