طراحی اپلیکیشن نیتیو

اپلیکیشن‌ های موبایل ابزار هایی هستند که مدت کمی است که به زندگی بشر معرفی شده اند اما در همین مدت کوتاه نیز توانسته ‌اند دارای نفوذ بسیار زیادی در زندگی مردم شود. معمولاً این اپلیکیشن ‌ها برای اهداف مختلفی ساخته می ‌شوند اهدافی همچون فروش و یا معرفی محصولات و یا ارائه خدمات مختلف به کاربران. دسته دیگر این اپلیکیشن ‌ها، اپلیکیشن‌ هایی هستند که توسط یک استارت‌ آپ ساخته‌ شده اند و نیاز های مختلفی از کاربران را رفع می‌ کنند. اپلیکیشن ‌های موبایل...

طراحی اپلیکیشن نیتیو
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    اپلیکیشن‌ های موبایل ابزار هایی هستند که مدت کمی است که به زندگی بشر معرفی شده اند اما در همین مدت کوتاه نیز توانسته ‌اند دارای نفوذ بسیار زیادی در زندگی مردم شود. معمولاً این اپلیکیشن ‌ها برای اهداف مختلفی ساخته می ‌شوند اهدافی همچون فروش و یا معرفی محصولات و یا ارائه خدمات مختلف به کاربران. دسته دیگر این اپلیکیشن ‌ها، اپلیکیشن‌ هایی هستند که توسط یک استارت‌ آپ ساخته‌ شده اند و نیاز های مختلفی از کاربران را رفع می‌ کنند. اپلیکیشن ‌های موبایل تنها به یک روش ساخته نمی ‌شوند و می ‌توان آن ‌ها را به سه روش مختلف ساخت. طراحی اپلیکیشن ‌های موبایل به سه روش طراحی طراحی اپلیکیشن  hybrid، طراحی اپلیکیشن native و وب اپلیکیشن ‌ها صورت می‌ گیرد. در این مقاله قرار است به بررسی طراحی اپلیکیشن‌ نیتیو بپردازیم. اگر شما جزو علاقه مندان به حوزه برنامه نویسی موبایل هستید، اطلاعات این مقاله می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

    سفارش طراحی اپلیکیشن نیتیو

    طراحی اپلیکیشن نیتیو چیست

    در ابتدای بررسی طراحی اپلیکیشن نیتیو و بررسی مسائل مربوط به آن، لازم است که به بررسی این سؤال بپردازیم که طراحی اپلیکیشن یونیتی چیست و چگونه صورت می ‌گیرد. اپلیکیشن ‌های موبایل معمولاً با استفاده از چند زبان برنامه ‌نویسی متنوع صورت می گیرد. برخی از این زبان ‌ها، زبان ‌های مرتبط با سیستم ‌عامل نام دارند. معمولاً گوشی ‌های تلفن ‌همراه دارای سیستم‌ عامل اندروید و یا آی او اس هستند. زبان مرتبط با سیستم‌ عامل اندروید زبان جاوا و یا کاتلین است و زبان مرتبط با سیستم‌ عامل ای او اس نیز، زبان برنامه ‌نویسی سوئیفت است. اپلیکیشن های که با استفاده از زبان های مرتبط با سیستم عامل ساخته می شوند، اپلیکیشن های نیتیو نام دارند. برای طراحی اپلیکیشن نیتیو حتما باید از زبان جاوا و یا کاتلین برای اندروید و سوئیفت برای آی ‌او اس استفاده کرد. در ادامه مقاله بیشتر به بررسی طراحی اپلیکیشن نیتیو خواهیم پرداخت.

    قیمت طراحی اپلیکیشن نیتیو

    در ادامه بررسی طراحی اپلیکیشن نیتیو، لازم است که به هزینه طراحی اپلیکیشن نیتیو بپردازیم. همان ‌طور که در قسمت بالایی مقاله نیز به آن اشاره شد، اپلیکیشن‌ های موبایل معمولاً به سه روش متفاوت ساخته می‌ شوند. هزینه ساخت و طراحی یک اپلیکیشن موبایل به این سه روش بسیار متفاوت است. معمولاً طراحی اپلیکیشن ‌های موبایل به روش نیتیو از سایر روش ‌های طراحی اپلیکیشن موبایل هزینه برتر است. طراحی اپلیکیشن نیتیو به نسبت سایر روش‌ ها، معمولاً زمان بیشتر و سخت ‌تر است به ‌همین دلیل است که معمولاً طراحی اپلیکیشن به این روش دارای قیمت بیشتری است. اما طراحی اپلیکیشن نیتیو دارای مزایای متعددی است که باعث می ‌شود که بتوان از هزینه ‌های بیشتر طراحی اپلیکیشن به این روش چشم‌ پوشی کرد. در قسمت بعدی مقاله به بررسی مزایای این روش خواهیم پرداخت.

    قیمت طراحی اپلیکیشن نیتیو

    مزایای طراحی اپلیکیشن با استفاده از زبان های مرتبط با سیستم عامل

    پس ‌از بررسی هزینه ‌های اپلیکیشن ‌های نیتیو، لازم است که به بررسی مزایای این اپلیکیشن ‌ها نیز بپردازیم. اولین مزیت طراحی اپلیکیشن به این صورت، این است که می‌ توان دسترسی‌ های زیادی را برای اپلیکیشن ایجاد کرد. به‌ طور مثال در طراحی اپلیکیشن‌ نیتیو شما می ‌توانید به امکاناتی همچون مخاطبین، دوربین، حافظه و ... از گوشی کاربران دسترسی داشته باشید. مزیت بعدی استفاده از اپلیکیشن ‌هایی که به روش نیتیو ساخته شده ‌اند این است که این اپلیکیشن‌ ها به‌ علت استفاده از زبان مرتبط با نرم‌ افزار، دارای سرعت بسیار بالا و امنیت مناسبی هستند. مزیت بعدی این اپلیکیشن ‌ها این است که دارای بازدهی بسیار بیشتری به نسبت سایر روش ‌ها در طراحی اپلیکیشن هستند. البته طراحی اپلیکیشن به روش نیتیو در همه‌ جا توصیه نمی ‌شود در ادامه مقاله به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت.

    سفارش طراحی اپلیکیشن نیتیو

    مسئله بعدی که در بررسی طراحی اپلیکیشن نیتیو می ‌توان به آن پرداخت و می ‌تواند ابهامات بسیاری را از افرادی که راجع ‌به این مسئله کنجکاو هستند رفع کند این است که در چه موقعیت‌ هایی باید از طراحی اپلیکیشن به این روش استفاده کنیم. معمولاً برای طراحی اپلیکیشن ‌هایی که قرار است کاربران زیادی از آن استفاده کنند، بهتر است که از زبان‌های برنامه ‌نویسی مرتبط با سیستم ‌عامل استفاده شود زیرا این اپلیکیشن‌ ها دارای سرعت و بازدهی بیشتری هستند. همچنین زمانی‌که استارت ‌آپ ها قصد دارند برای خدمات خود یک اپلیکیشن موبایل طراحی کنند، بهتر است که از طراحی اپلیکیشن نیتیو استفاده کنند. اگر شما جزو کسانی هستید که برای کسب‌ و کار خود، نیاز به طراحی اپلیکیشن نیتیو دارید، می ‌توانید برای سفارش اپلیکیشن خود به شرکت‌ های معتبر طراحی نرم ‌افزار مراجعه کنید. شما می ‌توانید با جستجو در فضای اینترنت، مناسب ‌ترین مجموعه برای طراحی اپلیکیشن خود را پیدا کنید.

    طراحی اپلیکیشن نیتیو چیست

    سخن پایانی
    اپلیکیشن ‌های موبایل، ابزار هایی هستند که با گسترش اینترنت و استفاده از تلفن ‌های همراه هوشمند به زندگی بشر معرفی‌شده ‌اند. این اپلیکیشن‌ ها معمولاً برای اهداف مختلفی همچون فروش و یا ارائه خدمات ساخته می ‌شوند. اپلیکیشن ‌های موبایل به سه روش مختلف طراحی می ‌شوند. در این مقاله ما به بررسی طراحی اپلیکیشن نیتیو پرداختیم. برای توسعه ‌ی اپلیکیشن ‌ها زبان ‌های برنامه‌ نویسی وجود دارند که زبان‌ های مرتبط با سیستم ‌عامل نامیده می‌ شوند. طراحی اپلیکیشن با این زبان ‌ها طراحی اپلیکیشن نیتیو نامیده می‌شود. معمولاً طراحی اپلیکیشن با این روش ‌ها، دارای مزایای متعددی است که در این مقاله به بررسی این مزایا پرداختیم. همچنین معمولاً طراحی و ساخت این اپلیکیشن ‌ها معمولاً به ‌علت سخت ‌تر بودن و زمانبر تر بودن به نسبت سایر روش‌ ها، دارای هزینه بیشتری نیز است.

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر