طراحی اپلیکیشن IOS

از آنجایی که بسیاری از کاربران کشور ما گوشی های آیفون و سیستم عامل IOS را مورد استفاده قرار می دهند به همین جهت طراحی اپلیکیشن IOS به اندازه ساخت اپلیکیشن اندروید برای تعداد زیادی از کسب و کارهای ایرانی دارای اهمیت بالایی می باشد. به طوری که اگر این اپلیکیشن را نسازند مشتریان آنها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند، برای اینکه طراحی اپلیکیشن IOS را به اجرا درآورید دانستن برخی از اطلاعات و پیش نیازها الزامی است تا قادر به تصمیم گرفتن برای طراحی برنامه خودتان به بهترین شکل ممکن باشید....

طراحی اپلیکیشن IOS
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    از آنجایی که بسیاری از کاربران کشور ما گوشی های آیفون و سیستم عامل IOS را مورد استفاده قرار می دهند به همین جهت طراحی اپلیکیشن IOS به اندازه ساخت اپلیکیشن اندروید برای تعداد زیادی از کسب و کارهای ایرانی دارای اهمیت بالایی می باشد. به طوری که اگر این اپلیکیشن را نسازند مشتریان آنها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند، برای اینکه طراحی اپلیکیشن IOS را به اجرا درآورید دانستن برخی از اطلاعات و پیش نیازها الزامی است تا قادر به تصمیم گرفتن برای طراحی برنامه خودتان به بهترین شکل ممکن باشید. Objective-c به عنوان نخستین زبان به شمار می آید که جهت برنامه نویسی این اپلیکیشن ارائه گردید که اگرچه هنوز نیز دارای کاربرد می باشد، اما پیچیدگی های آن زیاد است که باعث طولانی شدن زمان پروژه و پایین آمدن کیفیت کار می شود، تا اینکه با ارائه زبان سویفت سرعت عمل افزایش یافت.  

    طراحی اپلیکیشن IOS

    ساخت اپلیکیشن  IOS

    زبان سوییفت بهترین روش و زبان برنامه نویسی برای طراحی اپلیکیشن IOS می باشد که براساس Objective-c بوده ، ولی در مقایسه با آن از راحتی و انعطاف بسیار بیشتری برخوردار است و سرعت عمل آن بالا و دارای خروجی کار بهتر می باشد. علاوه براین در آن به آسانی و به طور دقیق می توان غیب ها را پیدا و خطاها را برطرف نمود، زبان سوییفت در فضای برنامه نویسی ایکس کد xcode اجرا می شود و کاربران برای به کارگیری آن باید سیستم mac را تهیه کنند و به جز آن اجرا نمی گردد. موضوع منتشر شدن اپلیکیشن IOS در اپ استور جزء چالش اصلی و مهم در این حوزه محسوب می شود که به دلیل تحریم های فعلی نمی توان برنامه های ساخت ایران را منتشر کرد و با انتشار اپلیکیشن در استورهای داخلی از جمله اناردونی امکان حل چالش مذکور وجود دارد. 

    طراحی اپلیکیشن IOS ارزان

    در حال حاضر بسیاری از شرکت ها به منظور جلب رضایت کاربران برای ساخت برنامه IOS  ارزان اقدام نموده اند، طراحی اپلیکیشن IOS با توجه به کسب و کارتان نقش بسیار مهمی را در به وجود آمدن برندینگ و پیشی گرفتن از رقیب های تجاری شما ایفا می کند. به وسیله آن قادر هستید بهتر با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایید، این اپلیکیشن توانایی دریافت و ذخیره داده ها، خواسته ها و نیازهای مشتریان را به شکل خودکار و هوشمندانه دارد. یکی دیگر از مزایای طراحی اپلیکیشن  IOS این است که کلیه داده ها را آنالیز کرده و شما از آنچه که مشتریان شما به دنبال آن می باشند آگاه می شوید. در نتیجه خدمات و کالاها را با توجه به نیاز مشتریان ارائه می دهید. این موضوع بر افزایش درآمد تاثیر زیادی دارد، اگر می خواهید این اپلیکیشن ارزان را طراحی نمایید حتما به شرکت های معتبر مراجعه نمایید.

    ساخت اپلیکیشن  IOS

    سفارش طراحی اپلیکیشن IOS

    طراحی اپلیکیشن IOS تنها مخصوص کسب و کارهای بزرگ و شرکت هایی نمی باشد  که معروف هستند، امروزه در فضای فناوری کسب و کار فرد با هر دامنه و فعالیتی قادر است برای سفارش ساخت برنامه IOS اقدام نماید. در حقیقت این روزه به این موضوع پی برده اید که تعداد زیادی از حرفه های کوچک و بزرگ که هر روزه در زندگی خود با آنها سروکار داریم دارای اپلیکیشن های مختص خود می باشند که با استفاده از آن توانسته اند هزینه های تبلیغات را  کاهش دهند. همچنین طراحی این اپلیکیشن به آنها امکان ایجاد بازاریابی هدف با توجه به موقعیت مکانی کسب و کار را نیز داده است، علاوه براین کسب و کار آنها را به طور چشمگیر در بازار رقبا نمایان کرده تا همه بتوانند آن را مشاهده نمایند و مشتریان شناخت بیشتر و بهتر نسبت به برند پیدا کنند.

    هزینه طراحی اپلیکیشن IOS

    قیمت طراحی اپلیکیشن IOS ممکن است یک مسئله بسیار مهم در انتخاب و تصمیم شما به حساب آید، اما  اصلی ترین فاکتور طراحی اپلیکیشن IOS پیشرفته هزینه انجام آن در نظر گرفته نمی شود. بلکه کیفیت در این زمینه اهمیت بسیار زیادی دارد، با وجود اینکه همه افراد می توانند نقش طراح اپلیکیشن را ایفا کنند ، ولی طراحی و اجرا یک اپلیکیشن حرفه ای IOS تنها توسط یک شرکت متخصص و کاربلد انجام می گیرد. میزان هزینه ساخت این اپلیکیشن درست همانند برنامه اندروید بر طبق بعضی از فاکتورها مشخص می گردد، برای مثال می توان گفت فناوری های طراحی IOS در مقایسه با اپلیکیشن های دیگر متفاوت بوده که این مورد بر قیمت نهایی ساخت برنامه تاثیرگذار است. توجه داشته باشید که قابلیت دیدن صفحه های وب، استفاده از گالری و به نمایش گذاشتن آنها و غیره بر هزینه اجرا و ساخت برنامه تاثیر دارند.

    طراحی اپلیکیشن IOS ارزان


    سخن پایانی
    طراحی اپلیکیشن با IOS می تواند برای صاحبان کسب و کار شرایطی را فراهم کند تا بتوانند در زمان و هزینه های خود تا حد بسیار زیادی صرفه جویی نمایند و همچنین کمک کند تا کالاها و خدمات آنها در تمام نقاط کشور گسترش پیدا کنند. با قابلیت های طراحی این اپلیکیشن که در اختیار شما قرار می گیرد امکان ایجاد کردن موارد گوناگونی از جمله باشگاه مشتریان با ارائه خدمات با کیفیت بسیار بالا مشتریان خود را به مشتریان همیشگی و وفادار تبدیل نمایید. در این مطلب ذکر کردیم که امروزه تمام کسب و کارها به برندسازی و توسعه فعالیت نیاز خواهند داشت که با داشتن IOS می تواند در حرفه خود به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کرد. IOS یکی از سیستم های عامل پرسرعت و قوی می باشد و خوب است بدانید که هزینه طراحی اپلیکیشن IOS در مقایسه با اندروید نسبتا بالاتر خواهد بود.

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر