طراحی اپلیکیشن pwa

اپلیکیشن ‌های موبایلی، ابزار هایی هستند که مدت کمی است که به بازار معرفی‌ شده اند اما در همین مدت کوتاه توانسته‌ اند طرف ‌داران زیادی را پیدا کنند و بسیار در بین مردم محبوب شوند. معمولاً اپلیکیشن ‌ها برای استفاده‌ های مختلفی ساخته می ‌شوند و معمولاً بیشترین استفاده از اپلیکیشن ‌ها برای ارائه خدمات و یا فروش محصولات است. همچنین امروز استارتاپ ها نیز از اپلیکیشن ‌های موبایلی مختلف برای توسعه خدمات خود استفاده می‌ کنند. معمولاً اپلیکیشن‌...

طراحی اپلیکیشن pwa
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    اپلیکیشن ‌های موبایلی، ابزار هایی هستند که مدت کمی است که به بازار معرفی‌ شده اند اما در همین مدت کوتاه توانسته‌ اند طرف ‌داران زیادی را پیدا کنند و بسیار در بین مردم محبوب شوند. معمولاً اپلیکیشن ‌ها برای استفاده‌ های مختلفی ساخته می ‌شوند و معمولاً بیشترین استفاده از اپلیکیشن ‌ها برای ارائه خدمات و یا فروش محصولات است. همچنین امروز استارتاپ ها نیز از اپلیکیشن ‌های موبایلی مختلف برای توسعه خدمات خود استفاده می‌ کنند. معمولاً اپلیکیشن‌ های موبایلی به سه روش مختلف توسعه پیدا می ‌کنند اولین روش، روش توسعه اپلیکیشن ‌ها به ‌صورت نیتیو است و دومین روش توسعه اپلیکیشن‌ های موبایلی به روش هیبرید است و سومین روش روشی است که در آن وب اپلیکیشن‌ ها طراحی می ‌شوند. در این مقاله قصد داریم به بررسی روش سوم که طراحی اپلیکیشن pwa است، بپردازیم.

    قیمت طراحی اپلیکیشن pwa

    طراحی وب اپلیکیشن pwa 

    در ابتدای بررسی طراحی اپلیکیشن pwa لازم است که به معرفی اپلیکیشن های pwa بپردازیم. وب اپلیکیشن ‌ها یا اپلیکیشن ‌های pwa اپلیکیشن‌ هایی هستند که معمولاً در قالب فضای وب به کاربران ارائه می‌ شوند. برای استفاده از این اپلیکیشن ‌ها کاربر نیازی به نصب این اپلیکیشن‌ ها در فضای حافظه گوشی خود ندارد و به ‌راحتی می ‌تواند از این اپلیکیشن ‌ها تنها بر بستر اینترنت استفاده کند. اما با این ‌وجود امکانی فراهم ‌شده است، که کاربران می ‌توانند این وب اپلیکیشن ‌ها را هم چون اپلیکیشن ‌های نیتیو روی گوشی هوشمند خود نصب کنند. تقریباً می ‌توان گفت که اکثر مجموعه ‌های بزرگ در کنار وب سایت ‌ها و اپلیکیشن ‌های موبایلی خود از وب اپلیکیشن‌ ها نیز در مجموعه خود استفاده می ‌کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی ‌های بیشتری از طراحی اپلیکیشن pwa بپردازیم. اگر شما به دنبال طراحی اپلیکیشن pwa برای مجموعه خود هستید، این مطالب میتواند برای شما بسیار مفید باشد.

    ساخت اپلیکیشن pwa

    در ادامه بررسی مطالب مربوط به طراحی اپلیکیشن pwa بد نیست که به شیوه ساخت این وب اپلیکیشن ها و . تفاوت ‌های طراحی اپلیکیشن pwa با سایر روش ‌های توسعه اپلیکیشن بپردازیم. معمولاً طراحی اپلیکیشن های pwa با استفاده از فناوری ‌های تحت وب ایجاد می ‌شوند. به ‌طور مثال در طراحی وب اپلیکیشن ‌ها از ابزارهایی همچون html، css و جاوا اسکریپت استفاده می ‌شود. همچنین امروز ابزار های دیگری نیز برای طراحی وب اپلیکیشن‌ ها به‌ وجود آمده است که این ابزار ها امکانات بیشتری را در اختیار توسعه ‌دهندگان اپلیکیشن ‌های موبایلی و وب اپلیکیشن ‌ها قرار می ‌دهند. فریم ورک ها ابزارهایی هستند که می ‌توان از آن ‌ها برای توسعه وب اپلیکیشن ‌ها و اپلیکیشن ‌های موبایلی استفاده کرد. امروزه فریم ورک هایی هم چون فلاتر و ری اکت نیتیو طراحی وب اپلیکیشن ها را برای توسعه دهنده گان راحت ‌تر کرده اند.

    ساخت اپلیکیشن pwa

    قیمت طراحی اپلیکیشن pwa

    مسئله دیگری که حتماً لازم است در بررسی طراحی اپلیکیشن pwa به آن بپردازیم، هزینه طراحی اپلیکیشن pwa است. معمولاً سه روش مختلف برای توسعه اپلیکیشن ‌ها دارای تفاوت‌ های بسیاری با هم هستند. یکی از مسائل مهمی که باعث تفاوت در این روش‌ ها می ‌شود مسئله قیمت طراحی اپلیکیشن ها به روش های مختلف است. معمولاً هزینه‌ های توسعه و ساخت یک اپلیکیشن رابطه مستقیمی با میزان پیچیدگی و زمان ‌بر بودن ساخت اپلیکیشن دارد. معمولاً وب اپلیکیشن ‌ها به‌ علت سادگی و راحتی بیشتری که به نسبت سایر روش‌ های توسعه اپلیکیشن در مراحل ساخت دارند، دارای هزینه ‌های ساخت کمتری نیز هستند. معمولاً صاحبان یک کسب ‌و کار در ابتدا باید تشخیص دهند که به چه نوع روشی برای توسعه‌ی اپلیکیشن خود نیاز دارند. و سپس به سفارش اپلیکیشن مورد نظر خود بپردازند.

    سفارش طراحی اپلیکیشن pwa

    آخرین مسئله‌ ای که لازم است در طراحی اپلیکیشن pwa به آن بپردازیم، سفارش این نوع از وب اپلیکیشن ‌ها است. معمولاً تمامی کسب ‌و کار های بزرگ برای مجموعه خود وب اپلیکیشن‌ هایی کاملاً حرفه ‌ای طراحی کرده ‌اند. اما مجموعه‌ های کوچک و استارتاپ مایل نیست در ابتدا به ‌علت داشتن سرمایه کمتر می‌ توانند تنها به داشتن یک وب اپلیکیشن مناسب بسنده کنند و در گذر زمان و با پیشرفت مجموعه شان می توانند اپلیکیشن ‌هایی نیتیو نیز برای مجموعه شان طراحی کنند. بسیاری از مجموعه ‌ها طراحی اپلیکیشن pwa خود را به سایر شرکت‌ های نرم‌ افزاری می ‌سپارند. شما برای انتخاب یک مجموعه مناسب برای طراحی اپلیکیشن خود، نیاز دارید که حتما درباره مجموعه به تحقیق بپردازید. توجه به نمونه کار های قبلی یک مجموعه می ‌تواند باعث شود که شما در نهایت مجموعه ‌ای مناسب را برای کار خود انتخاب کنید.

    طراحی اپلیکیشن pwa

    سخن پایانی
    اپلیکیشن‌ های موبایلی ابزار هایی هستند که با ظهور گوشی‌ های هوشمند و پیشرفته اینترنت به کاربران معرفی شده‌ اند و در زمان کمی که از معرفی آن ‌ها می‌ گذرد، توانسته ‌اند محبوبیت زیادی در بین کاربران کسب کنند. اپلیکیشن ‌های موبایلی معمولاً به سه روش مختلف توسعه پیدا می ‌کنند. یکی از راه ‌های توسعه اپلیکیشن ‌های موبایلی توسعه وب اپلیکیشن ‌ها است. وب اپلیکیشن‌ ها، اپلیکیشن‌ هایی هستند که در فضای اینترنت هستند و کاربر بدون این‌ که آن‌ ها را در حافظه گوشی خود نصب کند می ‌تواند از آن ‌ها استفاده کند. معمولاً برای ساخت وب اپلیکیشن ‌ها از ابزار های طراحی وب و یا فریم ورک ها استفاده می ‌شود. همچنین طراحی وب اپلیکیشن ‌ها به‌ علت سادگی و راحتی بیشتری که به نسبت سایر روش ‌های توسعه اپلیکیشن دارد، دارای هزینه ‌های کمتری نیز است.

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر