طراحی وب اپ

طراحی وب اپ با طی کردن یک سری مراحل توسط طراح انجام می شود، وب اپلیکیشن ها کاربردی ترین نرم افزارها می باشند که به کار بردن آنها بدون اجرا و صرف زمان از طریق مرورگرها امکان پذیر می باشد. به وب اپ ها بدون محدودیت زمانی و مکانی می توان دسترسی پیدا کرد، وب اپلیکیشن ها فضای جدیدی در طراحی سایت و برنامه گوشی به وجود آورده اند دامنه وسیع برنامه ها منجر شده تا افراد در این حوزه به آگاه بودن از اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشند. همچنین اگر نیاز بود برای کسب و کارشان یک وب اپلیکیشن پرقدرت را توسعه...

طراحی وب اپ
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    طراحی وب اپ با طی کردن یک سری مراحل توسط طراح انجام می شود، وب اپلیکیشن ها کاربردی ترین نرم افزارها می باشند که به کار بردن آنها بدون اجرا و صرف زمان از طریق مرورگرها امکان پذیر می باشد. به وب اپ ها بدون محدودیت زمانی و مکانی می توان دسترسی پیدا کرد، وب اپلیکیشن ها فضای جدیدی در طراحی سایت و برنامه گوشی به وجود آورده اند دامنه وسیع برنامه ها منجر شده تا افراد در این حوزه به آگاه بودن از اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشند. همچنین اگر نیاز بود برای کسب و کارشان یک وب اپلیکیشن پرقدرت را توسعه دهند، pwa شرایط برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق وب سایت ها را به طور موثرتر و قوی تر فراهم کرده است، امروزه بسیاری از تیم ها به فعالیت در زمینه ساخت و  طراحی وب اپ با تجربه کاربری جذاب و کاربر پسند مشغول هستند.  

    طراحی اپ تحت وب

    طراحی وب اپلیکیشن

    همه کسب و کارها اینترنت را به عنوان یک راه ارتباطی ارزان برای بالا بردن درآمد مورد استفاده قرار می دهند و قادرند به وسیله آن خود را به بازار هدف نزدیک نمایند و داده ها را با سرعت بالا و قابل اطمینان در این بستر رد و بدل کنند اما در چه شرایطی این ارتباطات موثرتر خواهند بود؟ در صورت وجود ابزارهایی که به آنها امکان دریافت داده ها را از کاربر داده و داده ها و مناسب ترین نتایج را در معرض نمایش آنها قرار دهند که این مسئله افزایش ارتباط با مشتریان را به دنبال خواهد داشت و وب اپلیکیشن به عنوان یکی از این ابزارها به شمار می آید. طراحی وب اپ برای کاربران شرایطی را فراهم می کند تا اطلاعات را بدون مورد توجه قرار دادن زمان و مکان معینی ایجاد و به اشتراک بگذارند و به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنند. 

    ساخت وب اپلیکیشن رایگان 

    شکی در این وجود ندارد که همه افراد تمایل دارند برای وب سایت خود یک اپلیکیشن طراحی کنند و بعد از پرس و جو به این موضوع پی می برند که برای داشتن یک برنامه ساده باید هزینه های بالایی را صرف نمایند. ولی در حال حاضر امکان طراحی وب اپ با استفاده از یک اپ ساز به راحتی و آسانی و رایگان وجود دارد، برخلاف تصور به وسیله یک اپ ساز می توان در کوتاه ترین زمان و بدون صرف هزینه برای وب سایت که وردپرس، جوملا، اپن کارت و غیره است برای ساخت اپلیکیشن پیشرفته اقدام نمود. آن دسته از افرادی که قصد دارند برای وب سایت خود با اپ ساز برنامه رایگان طراحی کنند می توانند کلیه مطالب و گروه بندی ها و محتواهای وب سایت را در اپلیکیشن خود به به اجرا درآورده و آنها را در اختیار داشته باشند.  

    ساخت وب اپلیکیشن رایگان 

    راحی اپ تحت وب

    در حال حاضر تعداد زیادی از افراد به خصوص آنهایی که صاحب شغل های کوچک هستند برای اینکه بتوانند یه کسب و کار خود رونق ببخشند و آن را ارتقاء دهند در جستجو ساخت و طراحی وب اپ یا اپلیکیشن تحت وب می باشند. چرا که از این طریق می توانند کالاها و خدمات خود را در اختیار دامنه وسیعی از مخاطبان و مشتریان خود قرار دهند، اما این افراد باید بدانند که طراحی چنین نرم افزارهایی یک کار بسیار تخصصی می باشد که به دقت و تجربه کافی نیاز دارد. از آنجایی که تخصصی عمل کردن برای این کار از اهمیت بالایی برخوردار است،  باید توسط طراحان ماهر انجام گیرد، اپلیکیشن های تحت وب یکی از نرم افزارهایی می باشد که از طریق وب سایت ها می توان به آنها دسترسی پیدا کرد، طراحی وب اپ به گونه ای بوده که به نصب بر روی سیستم کاربران نیاز نخواهند داشت.

    قیمت طراحی وب اپلیکیشن

    یکی از سوالات پرتکرار این است که آیا باید برای طراحی وب اپ هزینه های بالا صرف کنیم؟ خوب است بدانید که هزینه طراحی وب اپلیکیشن در مقایسه با اپلیکیشن گوشی ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد، به طور کلی هنگامی که برای سفارش طراحی وب اپلیکیشن اقدام می کنید می بایست از فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه نهایی طراحی وب اپلیکیشن مطلع باشید. این عوامل تاثیرگذار  شامل نوع وب اپلیکیشن به کار رفته، نوع سرور، انتخاب زبان، و بالا یا پایین بودن میزان سرعت می شود که بهتر است در زمان طراحی وب اپلیکیشن آن را مورد توجه قرار دهید. محبوبیت یک وب اپ باعث توسعه پیدا کردن تعداد زیادی از حرفه ها می شود و اکثر کاربران قادرند از چهارچوب محدود اندروید و ios رهایی یابند و از طریق دامنه گسترش بیشتری کسب و کارشان را ارتقاء دهند.  

    طراحی وب اپلیکیشن

    سخن پایانی
     وب اپ به عنوان تلفیقی از وب سایت و اپلیکیشن به شمار می آید که گوگل برخی از امکانات را به وب سایت ارائه خواهد داد، به وسیله وب اپلیکیشن پیش رونده یا  pwa  به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند وب سایتی که از نظر عملکرد به اپلیکیشن شباهت دارد را مورد استفاده قرار دهند. طراحی وب اپ در مقایسه با اپلیکیشن تلفن همراه به هزینه کمتری نیاز دارد و از آنجایی که مزیت های فراوانی دارد تعداد زیادی از کاربران برای طراحی وب سایت اپلیکیشن اقدام می کنند تا از این طریق کسب و کار خود را توسعه دهند. یکی از مهمترین مزایای طراحی وب اپ این است که برای به کار بردن اپلیکیشن های اختصاصی سیستم عامل با محدودیت روبرو نخواهید شد و با توجه به اینکه یک صفحه در اینترنت می باشد رم و حافظه موبایل را اشغال نخواهد کرد.

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر