چگونه از قالب و سایت آماده استفاده کنیم؟

درست یک دهه پیش، به نظر می رسید که ایجاد وب سایت یکی از چالش های بزرگ دنیای دیجیتال است.  امروزه می توانید با استفاده از سرویس های متنوع وب سایت خود را در کمتر از یک ساعت به صورت رایگان راه اندازی کنید. در عین حال در بین کسب و کارهای مختلف همچون شرکت ها و سازمان ها استفاده از وب سایت رایج شده است. بدین منظور سایت آماده یا تمپلیت در قالب های متنوع به فروش می رسد، همچنین توسط برخی از سرویس ها به صورت رایگان ارائه می گردد. در ادامه مطلب اطلاعاتی را در رابطه با سایت آماده و تفاوت آن با سایت...

چگونه از قالب و سایت آماده استفاده کنیم؟
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    درست یک دهه پیش، به نظر می رسید که ایجاد وب سایت یکی از چالش های بزرگ دنیای دیجیتال است.  امروزه می توانید با استفاده از سرویس های متنوع وب سایت خود را در کمتر از یک ساعت به صورت رایگان راه اندازی کنید. در عین حال در بین کسب و کارهای مختلف همچون شرکت ها و سازمان ها استفاده از وب سایت رایج شده است. بدین منظور سایت آماده یا تمپلیت در قالب های متنوع به فروش می رسد، همچنین توسط برخی از سرویس ها به صورت رایگان ارائه می گردد. در ادامه مطلب اطلاعاتی را در رابطه با سایت آماده و تفاوت آن با سایت برنامه نویسی شده و یا اختصاصی در اختیار شما قرار خواهیم داد.


    سایت آماده چه تفاوتی با سایت برنامه نویسی شده دارد؟

    قالب یا تمپلیت ساختار و ظاهر اصلی وب سایت را تشکیل می دهد. به همین دلیل طراحی قالب اختصاصی سایت کاملا متفاوت با سایت آماده است. یکی از مهم ترین تفاوت هایی که بین سایت آماده و سایت برنامه نویسی شده وجود دارد قیمت آن ها می باشد. قیمت سایت آماده به دلیل امکانات محدود نسبت به سایت اختصاصی ارزان تر است. شما با پرداخت هزینه اندک می توانید یک سایت آماده حرفه ای داشته باشید. همچنین با توجه به اینکه قالب های اختصاصی توسط طراح برنامه نویسی می شوند از امنیت بالاتری برخوردار هستند. طراحی سایت علاوه بر اینکه یک کار کاملا تخصصی است در عین حال زمان بر هم می باشد. اما سایت آماده در کنار ساده بودن جنبه تبلیغاتی هم دارد.
    سایت های آماده یا تمپلیت هایی که توسط شرکت های طراحی وب در اختیار صاحبان کسب و کارهای مختلف قرار می گیرد از مزایای متعددی برخوردار هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.
    طرح نهایی سایت آماده توسط طراح انتخاب و ارائه می گردد.

    • سرعت بالا تحویل template
    • بروزرسانی نرم افزاری ساده
    • کاربری ساده سایت آماده
    • مقرون به صرفه تر
    • کاملا بدون نقص

    قیمت سایت آماده یا تمپلیت

    قیمت سایت آماده template با توجه به امکانات، پیچیدگی ها، ساختار و کارایی آن تعیین می گردد. البته برخی از سایت های آماده به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند. سایت آماده رایگان به طور معمول از یک صفحه اصلی (home page) تشکیل شده است. لازم به ذکر است که در صورتی که در زمینه کد نویسی HTML اطلاعاتی داشته باشید می توانید سایر صفحات سایت آماده را طراحی کنید. در بسیاری از تمپلیت ها یک نرم افزار ویرایشگر HTML تعبیه شده است بنابراین کاربر به راحتی می تواند متن و یا تصاویر مختلف را به وب سایت آماده خود اضافه کند.
    نتیجه گیری 
    قالب و سایت آماده برای انواع کسب و کارها قابل استفاده است، اما این احتمال وجود دارد که مناسب هر کسب و کاری نباشد. برای انتخاب سایت آماده یا سایت برنامه نویسی شده و اختصاصی در ابتدا باید نیازهای شما، زمان، هزینه و کیفیت کار مورد بررسی قرار گیرد. بنابراین توصیه می کنیم برای انجام طراحی سایت حتما با یک فرد متخصص که تجربه کافی در زمینه طراحی سایت را داشته باشید مشورت نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان ایران سایت با شماره تلفن 02188886450 تماس حاصل فرمایید.
     

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر