حساب کاربری خود را مدیریت کنید

در این آموزش نحوه مدیریت کاربری و حساب های کاربری در سایت های طراحی شده در شرکت طراحی وب ایران سایت را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.

حساب کاربری خود را مدیریت کنید
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    ثبت نام در سایت به عنوان "کاربر ثبت نام کرده"

    بازدیدکنندگان سایت می توانند به راحتی در سایت ثبت نام کرده و به عنوان یک کاربر ثبت نام کرده در سایت به فعالیت بپردازند. در این آموزش تمام مباحث مورد نیاز برای ثبت نام در سایت را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.

    برخی از فیلدهای ثبت نام ضروری است و برخی از فیلدهای ثبت نام اختیاری می باشد که این ضروری یا اختیاری بودن به تنظیمات مدیر سایت باز می گردد.

    در کل سه نوع کلی ثبت نام در سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی وب ایران سایت وجود دارد که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم

    • ثبت نام خصوصی در سایت: در این نوع ثبت نام کاربرحتما باید توسط یک مدیر یا بازبین مورد بررسی قرار گرفته و تایید شود.
    • ثبت نام عمومی در سایت:‌ در این نوع ثبت نام بلافاصله بعد از پر کردن فرم ثبت نام، کاربر به عنوان یک کاربر ثبت نام کرده در سایت قرار گرفته و می تواند به عنوان کاربر معمولی در سایت فعالیت کنید و دسترسی های از قبل مشخص شده ای در سایت دریافت کند.
    • ثبت نام تایید شده در سایت:‌ در این روش ثبت نام بعد از پر کردن فرم ثبت نام یک ایمیل حاوی لینک فعال سازی و سایر اطلاعات مفید به ایمیل ثبت شده در کاربر ارسال می شود و کاربر با کلیک روی لینک فعال سازی ثبت نام خود را تایید می کند. اساسا این روش به این دلیل است که سیستم اطمینان حاصل کند شخصی که ثبت نام کرده یک انسان است و نه یک ربات!

    کابران همچنین می توانند از طریق حساب های کاربری خود در فیسبوک، جیمیل، مایکروسافت و توییتر نیز وارد حساب کاربری خود شوند. در این روش دیگر نیازی نیست تا در سایت ثبت نام نمایند! (چقدر خوب)

    خب، چگونه در سایت ثبت نام کنیم:

     

    Image

    برای ثبت نام در سایت روی دکمه ثبت نام که معمولا در بالا و سمت چپ است کلیک کنیم (معمولا در این قسمت است و نه اینکه حتما در بالا سمت چپ است. با توجه به اینکه سفارشی سازی تم ها و الگوها بصورت کامل طبق درخواست مشتری انجام می شود ممکن است این قسمت در سایت های مختلف، متفاوت باشد)

     

    Image

    در کادر نام کاربری یک نام کاربری یا یوزر نیم برای خود انتخاب کنید. این نام می تواند شامل کاراکترهای انگلیسی، اعداد و کاراکترهای فارسی باشد.

    کلمه عبور باید شامل حداقل 7 کاراکتر باشد این کاراکترها می تواند کاراکترهای فارسی، انگلیسی، عدد و کاراکترهای خاص مثل @#$% و ... باشد.

    تکرار کلمه عبور ‌باید عین کلمه عبور وارد شود و دلیل این موضوع این است که چون کاراکترهای کلمه عبور قابل رویت نیست مطمین باشید که کلمه عبور را درست وارد کرده باشید.

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر