طراحی سایت برای همه ی پلتفرم ها

بعضی از شرکت ها به هنگام طراحی سایت و یا ساخت اپلیکیشن های مورد سفارش آن ها لیستس از مورد هایی را که مشتریان آن ها می تواند

طراحی سایت برای همه ی پلتفرم ها
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    بعضی از شرکت ها به هنگام طراحی سایت و یا ساخت اپلیکیشن های مورد سفارش آن ها لیستس از مورد هایی را که مشتریان آن ها می تواندد با آن از این سایت یا برنامه استفاده کنند را به مشتری خود عرضه می کنند که به عنوان مثال می توان به نوع مرورگر، تبلت، تلفن همراه، فبلت ، تبلت و باقی وسایل دیجیتال اعم از گجت های پوشیدنی و پلاگین ها و .. که رایج است و مردم از آن ها استفاده می نمایند ارائه می دهند در حقیقت این کار برای این است که چه کسی می داند که در چند سال بعد کدام وسیله رو تجارت شما تاثیر خواهد گذاشت.

     

    دسکتاپ یا موبایل؟


    از نکات بسیار مهم در این کار این می باشد که از کدام از کاربران بنا به تفکر خود از سایت دیدن می کنند بدین صورت که برخی برای مشاهده بعضی از سایت ها از تلفن همراه هوشمند بعضی سایت ها را با تبلت، بعضی از دسکتاپ استفاده می کنند و در نهایت امکان این وجود دارد که افرادی هم از اپلیکیشن موبایل برای بازدید استفاده کنند.
    شما با شناختن رفتار های افراد مختلف می توانید درک کنید که می بایست به چه صورتی تجربه کاربری بهینه را برای مشتریان خود فراهم کنید و هم چنین تاجران احتیاج به این تجربه شما دارند تا اپلیکیشن یا سایت شان را بهبود ببخشند.
    طراحی سایت ریسپانسیو

     

    ما در این مورد می توانیم با یک مثال مشخص کنیم. در KASHOO، شرکتی که در کشور آمریکا، ما طراحی سایت هایی را برای تجارت های کوچک انجام می دهیم. مشتریان وب سایت ما به KASHOO از طریق مرورگرهای وب سایت، اپلیکیشن های آیپد و اپلیکیشن های آیفون دسترسی پیدا می کنند. یک مشتری KASHOO کسی است که ما آن را به عنوان یک تاجر می بینیم، البته با این تفاوت که مانند ما پشت میز کار نمی کند، هشت ساعت در روز فعالیت نمی کند و مرز زندگی شخصی و کاری شان واضح و روشن است. آن ها در هر زمان و هر مکان، از طریق ابزارهای خود به کار و فعالیت می پردازند.

    تحقیقاتی از مشتریان وب سایت و آنالیز داده ها به ما نشان می دهد که مشتریان ما وظایف مشخصی را در ابزارهای مشخصی انجام می دهند. برای مثال، آن ها از اپلیکیشن های آیفون استفاده می کنند تا از رسید و یا قبض های خود عکس گرفته و آن ها را اسکن کنند. این مورد بسیار عالی است. تصور کنید که شخصی در رستوران فرودگاه لپ تاب خود را بیرون می آورد و قبض را رو به روی وب کم خود قرار می دهد. هیچ کس این کار را نمی کند.
    استخراج گرایش های روز دنیا از داده ها و آنالیزها به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه مشتریان به طراحی وب سایت و یا اپلیکیشن شما دسترسی پیدا می کنند و در چه ابزارهای چه عملکردهایی را انجام می دهند. در این زمینه می توانید سوالاتی را از مشتریان وب سایت و یا اپلیکیشن خود بپرسید که کدام ابزارها را برای استفاده از محصولات و یا وب سایت شما ترجیح می دهند. 
    شما به این ترتیب پاسخ های شگفت انگیزی به دست خواهید آورد و ایده های جدیدی را از چگونگی ساخت وب سایت و یا اپلیکیشن خود کسب می کنید. به این ترتیب می توانید تجربه بهینه ای را برای مشتریان خود نیز فراهم سازید.

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر