طراحی مد روز در طراحی سایت موبایل

تکامل مداوم از تلفن های هوشمند، انتشار به طور منظم از نسخه های جدیدتر سیستم عامل تلفن همراه، در دسترس بودن انواع بسیار متنوعی از برنامه های کاربردی موبایل از فروشگاه برنامه های مختلف و قابلیت اتصال به اینترنت با سرعت بالا به طور کامل راه مصرف کنندگان استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود تبدیل شده است.

طراحی مد روز در طراحی سایت موبایل
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

     

     

     

    تکامل مداوم از تلفن های هوشمند، انتشار به طور منظم از نسخه های جدیدتر سیستم عامل تلفن همراه، در دسترس بودن انواع بسیار متنوعی از برنامه های کاربردی موبایل از فروشگاه برنامه های مختلف و قابلیت اتصال به اینترنت با سرعت بالا به طور کامل راه مصرف کنندگان استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود تبدیل شده است.
    با توجه به گزارش های سیسکو، دستگاه های جهانی تلفن همراه و اتصالات در سال 2014 از 6.9 میلیارد  به 7.4 میلیارد دلار در سال  2013 رشد کرد. تا اکثریت قریب به اتفاق از ترافیک داده های تلفن همراه (97٪) را از devices.By هوشمند 2019 سرچشمه گرفتند، 8.2 میلیارد دستی و یا شخصی تلفن همراه آماده devices.And ترافیک داده تلفن همراه جهانی بین سال های 2014 و 2019 افزایش خواهد یافت که نزدیک به ده برابر وجود خواهد داشت.
    این انقلاب موثری است که بر بسیاری از شرکت ها به سمت یک "همراه اول، دسکتاپ دوم" استراتژی برای تغییر کسب و کار خود استفاده کردند. با این حال، تغییر از کامپیوتر به تلفن همراه نیاز طراحان وب به تمرکز - نه به طور کامل به دور از طراحی رومیزی بود، اما قطعا با گرایش به سمت تلفن همراه صورت گرفت.
    راه های مختلفی برای نزدیک شدن به یک وب سایت تلفن همراه وجود دارد، مانند اجرای یک سایت تلفن همراه جداگانه و یا یک برنامه وب تلفن همراه وجود دارد. طراحی وب سایت پاسخگو رویکردی جدید و محبوب به نظر می رسد.
    در این مقاله توضیح می دهد که تفاوت بین موبایل وب برنامه و طراحی وب سایت پاسخگو، و چارچوبی برای حل و فصل برخی از پرسش های کلیدی تصمیم گیرندگان داشته باشند چه چیزی است. این خدمات عبارتند از چه عواملی در هنگام انتخاب بین طراحی وب سایت پاسخگو و موبایل وب برنامه در نظر گرفته شود، و چه نوع صنعتی برای طراحی وب سایت پاسخگو مناسب است. در این مقاله به بررسی جوانب مثبت و منفی از هر روش، و ارائه یک سناریوی نمونه از صنعت خرده فروشی و همچنین یک مطالعه موردی می پردازد. عنوان مقاله شما را در چگونگی انتخاب هدایت راست، که آن را تجربه بر تساوی کمک به شرکت RapidValue موفقیت در اکوسیستم پیچیده و در حال تحول تلفن همراه است.
    دستگاه مختص رویکرد: نرم افزار وب موبایل
    هنگامی که یک توسعه دهنده یک وب سایت ایجاد می کند، اغلب برای طراحی صفحه نمایش بزرگ و چگونگی از دست دادن بینایی آن هنگامی که یک کاربر به مرور همان وب سایت را از دستگاه تلفن همراه خود نگاه می کند. هنگامی که کاربران با کلیک بر روی لینک در سایت از طریق تلفن های همراه، خواندن و مرور آن دشوار شده بود، نیاز به زوم کردن و تغییر اندازه به خواندن و یا کلیک دارد. این زمانی است که شما نیاز به فکر کردن در حال توسعه یک وب سایت ویژه دستگاه دارید.
    رایج ترین گزینه شرکت ها به دنبال یک نسخه موبایل از وب سایت خود برای ساخت یک وب سایت تلفن همراه هستند. این یک نسخه جداگانه ای از وب سایت خود که کاربران به زمانی که آنها دسترسی به وب سایت خود را از طریق یک تلفن همراه هدایت می کنند. سود اصلی از اجرای یک نسخه موبایل از وب سایت است که یک نمای بهینه سازی در سراسر تلفن همراه را فراهم می کند.
    و برنامه چه موبایلی وب است؟ این نوع که طوری فزاینده ای محبوب توسعه تلفن همراه است که در آن نرم افزار ساخته شده است به اجرا از طریق اینترنت از یک سرور مرکزی می پردازد، از جایی که آن را می توان با هر دستگاه با یک مرورگر وب قابل دسترسی قرار داد. فن آوری های وب مورد استفاده برای توسعه نرم افزار HTML5 می باشد، دائمی، جی کوئری و دیگران هستند. فن آوری های بنیادی جاوا اسکریپت، HTML و CSS هستند.
    برنامه وب تلفن همراه ترکیبی از تطبیق پذیری از وب با قابلیت های دستگاه های لمسی است. بنابراین برنامه ای فراهم می کند که مزایای یک سایت تلفن همراه به طور منظم را داشته باشد، به عنوان مثال آن را در سراسر مرورگرها و طیف گسترده ای از دستگاه های کار می کند. همچنین برخی از ویژگی های پشتیبانی شده توسط برنامه های بومی را که شامل غنی از نگاه و احساس، مرور آفلاین، خدمات مبتنی بر مکان و قابلیت های ویدیویی را فراهم می کند.
    از آنجا که برنامه وب تلفن همراه مبتنی بر وب است، آنها سازگار با اکثر گوشی کلید هوشمند هستند، و آن را آسان به ارائه مطالب خود به مخاطبان بزرگ تلفن همراه می دهند.
    یک اندازه برای همه: طراحی وب سایت پاسخگو
    به عبارت ساده، طراحی وب سایت پاسخگو روشی است که توصیه طراحی و پیاده سازی یک وب سایت است که در پاسخ به رفتار کاربر و محیط زیست بر اساس اندازه صفحه نمایش، جهت گیری و سیستم عامل دستگاه خود را نشان می دهد.
    از نقطه نظر تکنولوژی، چارچوب متشکل از ترکیبی از شبکه های انعطاف پذیر، طرح بندی های انعطاف پذیر، تصاویر و استفاده هوشمند از نمایش داده شده در رسانه CSS می باشد. عنوان کاربر سوئیچ از یک دستگاه به دستگاه دیگر (برای مثال، رومیزی برای آیفون)، وب سایت به طور خودکار سازگار به جای توانایی برای رزولوشن، اندازه تصویر و برنامه نویسی را نشان می دهد. این حذف نیاز برای تغییر اندازه، سوژه متحرک از روبرو و پیمایش شده توسط کاربر به منظور مشاهده وب سایت بر روی دستگاه های جدید است.

     

     

     

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر