گوگل و سایت های موبایلی

در صورتی که می خواهید وب سایت خود را برای گوشی های موبایل هم بهینه سازی نمایید، شرکت گوگل می تواند با پیش بینی هایش شما را در این زمینه کمک نماید.

گوگل و سایت های موبایلی
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    در صورتی که می خواهید وب سایت خود را برای گوشی های موبایل هم بهینه سازی نمایید، شرکت گوگل می تواند با پیش بینی هایش شما را در این زمینه کمک نماید.
    در یک تحقیق شصت وهفت درصد از 1088 نفر که دارای گوشی تک جیانت در ماه جولای تحت بررسی قرار گرفتند این مطلب را اذعان نمودند که تمایل بیشتری به خرید از وب سایت هایی دارند که در گوشی می توانند آن ها را ببینند و در این طرف 61 درصد بیان نمودند که اگر وارد وب سایتی بشوند که با گوشی موبایل بهیننه نیست به سرعت آن را ترک می کنند. این تحقیق بیان می کند که اگر وب سایت خود را برای موبایل بهینه نکرده اید حجم زیادی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.
    تحقیقی توسط گوگل به عنوان وب سایت های بهینه با موبایل انجام گرفت که هدفش سنجیدن مقدار علاقه کاربران به وب سایت های موبایل بود.
    سایتی که برای گوشی های موبایل بهینه باشد می تواند به راحتی و بسیار آسان اطلاعات مربوط به تجارت شما را در صفحه های کوچک موبایل نشان دهد که نیازی هم به جستجو و سرچ نداشته باشد. در کل این گونه وب سایت ها که بهینه سازی شده اند دو مزیت را دارا می باشند اول این که زمانی که کاربران به این گونه وب سایت ها بیایند تمایل بیشتری به خرید دارند و دوم این که احتمال بازگشت آن ها در آیندده بسیار زیاد است
    در این مطالعات پنجاه و دو درصد از کسانی که مورد تحقیق و بررسی قرار گرفتند بیان نمودند که اگر تجربه بدی از سایت داشته باشند نسبت به خرید و یا از آن شرکت دل چرکین می شوند و تمایلشان نسبت به آن شرکت کم می شود.
    در این میان چهل و هشت درصد از کسانی که مورد تحقیق قرار گرفتند بیان نمودند که اگر سایت شرکتی بهینه نباشد نشان دهنده این است که آن کسب و کار برای تجارت خود ارزشی قائل نیست.
    از این رو، دقیقا مشتریان در وب سایت های گوشی همراه به دنبال چه چیزی هستند؟ در این جا مواردی که گوگل اشاره می کند را می خوانیم:
    1.سرعت لود یا بارگذاری بالا: به معنای بارگیری و یا لود شدن سایت در عرض 5 ثانیه و یا کمتر
    2.ویژگی های بهینه سازی شده سایت برای گوشی های همراه. این موارد می تواند دکمه های بزرگ، جستجوی ساده و یا عدم نیاز به اسکرول یا زوم کردن باشد.
    3.دسترسی سریع به اطلاعات تجارت. به معنای وجود نمایش اطلاعاتی نظیر آدرس، شماره تماس، چگونگی خرید کردن و اطلاعات محصول در صفحه اول سایت که خواندن و دسترسی آن ها در گوشی های همراه هوشمند و تبلت ها نیز ساده و راحت باشد.

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر