آموزش رفع محدودیت حجم آپلود در وردپرس

همان گونه که مطلع می باشید حجم آپلود در سیستم مدیریت محتوای وردپرس محدودیت داشته و هنگامی که در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می خواهید فایلی را آپلود کنید اگر فایل شما بیش از 8 مگابایت حجم داشته باشد با خطای محدودیت حجم در آپلود وردپرس رو به رو می شوید برای برطرف کردن خطا می توانید با استفاده از روش هایی که در زیر آمده حجم آپلود را بالا ببرید. upload_max_filesize = 64M post_max_size = 64M max_execution_time = 300 ایجاد فایل php.ini در پوشه wp-admin در کنترل پنل مدیریت هاست خود بر روی...

آموزش رفع محدودیت حجم آپلود در وردپرس
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:
    آموزش رفع محدودیت حجم آپلود در وردپرس

    همان گونه که مطلع می باشید حجم آپلود در سیستم مدیریت محتوای وردپرس محدودیت داشته و هنگامی که در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می خواهید فایلی را آپلود کنید اگر فایل شما بیش از 8 مگابایت حجم داشته باشد با خطای محدودیت حجم در آپلود وردپرس رو به رو می شوید برای برطرف کردن خطا می توانید با استفاده از روش هایی که در زیر آمده حجم آپلود را بالا ببرید.
    upload_max_filesize = 64M
    post_max_size = 64M
    max_execution_time = 300

    ایجاد فایل php.ini در پوشه wp-admin
    در کنترل پنل مدیریت هاست خود بر روی پوشه public_html کلیک کنید محتویات سایت وردپرسی خود را می بینید وارد پوشه wp-admin می شوید در منوی بالا گزینه File را انتخاب کنید و یک فایل به نام php.ini بسازید ،پس از ایجاد فایل با استفاده از دکمه Edit فایل را باز کرده و کد های زیر را درون آن قرار داده و ذخیره نمایید .

    php_value upload_max_filesize 100M
    php_value post_max_size 100M
    php_value max_execution_time 300
    php_value max_input_time 300

    استفاده از فایل htaccess
    در این مدل توانایی این را در روت هاست خود فایل htaccess. را درست نموده و یا اگر موجود است آن را با دکمه Edit باز کنید و کد های زیر را درون فایل قرار داده و ذخیره کنید .می توانید مقدار مورد نیاز را جایگزین عدد 100 نمایید .
     افزایش حجم آپلود با استفاده از فایل functions.php
    شما می توانید کد های زیر را درون فایل functions.php قالب خود قرار داده که در بعضی قالب های وردپرس افزایش حجم انجام می شود.

    @ini_set( 'upload_max_size' , '64M' );
    @ini_set( 'post_max_size', '64M');
    @ini_set( 'max_execution_time', '300' );

    افزونه  Increase Upload Max Filesize
    افزونه Increase Upload Max Filesize را از خود سایت وردپرس دانلود و نصب نمایید ، پس از نصب در تنظیمات افزونه می توانید مقدار مورد نظر خود را نیز درج کرده تا حداکثر حجم آپلود ورد پرس شما افزایش یابد.

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر