طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت صنعتی

در این قسمت می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت ایران سایت را در زمینه طراحی سایت های صنعتی ببینید. ضمنا در صورتی که نمونه کارها تنوع زیادی داشت و بررسی تمامی آنها از فرصت و حوصله شما خارج بود می توانید از طریق قسمت ارسال درخواست یک درخواست مشاوره ثبت نمایید.

طراحی سایت وردپرس شرکتی جوینت مکانیک

شرکت جوینت مکانیک، با نیم قرن سابقه در تامین ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، معدنی و راهسازی با معتبرترین برندهای جهان از جمله کماتسو ژاپن (ماشین آلات صنعتی)، هیتاچی ژاپن...

طراحی سایت صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل

شرکت صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل با بیش از دو دهه تجربه در تولید شیشه رنگی لاکوبل و آینه دکوراتیو سابقه ای درخشان در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. این مجموعه توانسته...

طراحی سایت فروشگاهی البرز کالا

البرزکالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند انواع ابزارآلات، کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی و...

طراحی سایت وردپرسی ACM

قابلیت‌های سایت ACM  طراحی سایت در پلن حرفه ای ایران سایت  هاست اختصاصی نامحدود  طراحی سایت به زبان انگلیسی  طراحی پوسته مشابه...

طراحی سایت شرکت ورنا تجارت نیک پی

شرکت ورنا تجارت نیک پی از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده و برای اولین بار در ایران موفق به تولید جوراب‌های فشار تدریجی طبق استاندارد‌های روز دنیا گردید ....

طراحی سایت محبوب وود

شرکت محبوب وود در زمینه پرگولا و آلاچیق چوبی فعالیت دارد. سالیان زیادی است که بهترین طرح های پرگولا و آلاچیق را برای هموطنان عزیز تولید می کند اصلی ترین فعالیت این...

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت از جمله اموری است که می‌تواند مدل کاری کسب‌وکارها را تغییر دهد و به آنها کمک کند تا در مسیر کاری خود به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کنند. با توجه به این موضوع که نیازهای کاربران دائما در حال تغییر است، جای تعجب نیست مدل‌های کاری نیز تغییرات زیادی پیدا کنند. ترندترین مسئله‌ای که این روزها مورد توجه قرار گرفته است استفاده از اینترنت برای گسترش کسب‌وکار است. همین امر سبب شده است صنایع مختلف همراستا با کسب‌وکارهای دیگر برای طراحی سایت صنعتی اقدام نمایند. 

ساخت سایت صنعتی

زمانی که صحبت از طراحی سایت صنعتی می‌شود، همواره این سوال به ذهن خطور می‌کند آیا ساخت سایت صنعتی می‌تواند به موفقیت کسب ‌وکارهای فعال در این حوزه کمک کند! بهتر است این سوال را به روش دیگری پاسخ دهیم. بسیاری از کارشناسان به این موضوع اشاره می‌کنند امروزه اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان ها تبدیل شده است. در نتیجه، مهم نیست حوزه کاری شما چیست! 

مسئله مهم این است اگر برای طراحی سایت اقدام نکنید، ممکن است مشتریان خود را برای همیشه از دست بدهید و همین امر زمینه ساز چالش های زیادی برای شما خواهد شد. بی شک، شما زحمت های زیادی کشیده اید تا کسب و کار خود را رشد داده اید، اگر بخواهید قدرت اینترنت را نادیده بگیرید، ممکن است تمامی زحمت های شما بر باد رود و این امر می تواند شما را با مشکلات زیادی رو به رو نماید. 

اهمیت طراحی سایت صنعتی

یکی از مهمترین مواردی که سبب شده است طراحی سایت صنعتی مورد توجه قرار گیرد قابلیت اینترنت در از بین بردن مرزهای زمانی و مکانی است. همانطور که می‌ دانید کاربران در هر ساعتی و از هر مکانی می توانند وارد سایت شما شوند. در نتیجه، کسب و کار شما به صورت آنلاین فعال است و مشتریان برای ورود به شرکت و یا کسب و کار شما هیچ گونه محدودیتی ندارند. این مسئله برای صنایع بسیار مهم است و سبب می شود آنها در مسیر پیشرفت قرار گیرند. 
اهمیت طراحی سایت صنعتی تنها به این مورد ختم نمی شود. موتور گوگل اعلام کرده است روزانه میلیارد جستجو در این فضا انجام می شود و اگر کسب و کارها بتوانند حضور فعالی در این فضا داشته باشند می توانند از پتانسیل موجود در اینترنت برای جذب مشتری استفاده نمایند. در واقع، همانطور که متوجه شده اید قدرت اینترنت این روزها به حدی زیاد شده است که اگر نادیده گرفته شود ضربه های سهمگینی را به کسب و کار وارد می کند. بنابراین، توصیه می شود تمامی کسب و کارها برای ساخت سایت اینترنتی اقدام نمایند. 

هدف از طراحی سایت صنعتی

هدف از طراحی سایت صنعتی چیست؟ این سوال یکی از پرتکرارترین سوالاتی است که دائما پرسیده می شود. بهتر است بدانید با توجه به بررسی ها می توانیم به این موضوع اشاره کنیم هدف اصلی تمامی صنایع برای ورود به دنیای اینترنت افزایش تعداد مشتریان و درآمد است. این مسئله بسیار مهم است و باید در روند طراحی سایت در نظر گرفته شود. 
در واقع، تامین منابع مالی باعث می‌شود تا کسب و کارها بتوانند برای اهداف دیگری از جمله تبدیل شدن به یک نهاد اجتماعی و یا حمایت از گروه های مختلف قدم بردارند. بسیاری از کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند روند طراحی سایت از همان ابتدا تا انتها باید به گونه ای پیش رود که به موفقیت و تامین منابع مالی کسب و کارها کمک کند. 

خدمات طراحی سایت صنعتی

نگاهی به آمارها نشان می دهند شما نمی توانید هیچ کسب و کار صنعتی را پیدا کنید که برای طراحی سایت اقدام نکرده باشد. حتی زمانی که کسب و کارهای صنعتی تازه تاسیس هستند، برای اینکه بتوانند قدرت خود را در بازار افزایش دهند برای طراحی سایت اقدام می کنند. یکی از مهمترین دلایل این امر خدمات طراحی سایت صنعتی است. اجازه بدهید نگاهی عمیق تر به این موضوع داشته باشیم. 

نیاز روز افزون به صنایع مختلف 

اگر به اطراف خود نگاهی بیندازید متوجه می شوید هر چیزی که در اطراف شماست با توجه به علم و تکنولوژی خاصی ساخته شده است. این امر قدرت نفوذ تکنولوژی به زندگی انسان ها را نشان می دهد. همین مسئله سبب شده است کسب و کارها به دنبال صنایعی باشند تا بتوانند تکنولوژی های مورد نیاز آنها را تامین کنند. به طور مثال، بسیاری از صنایع به دنبال ساخت قالب های مختلف هستند و بسیاری از صنایع می خواهند از هوش مصنوعی در تولید محصولات خود استفاده کنند. 

در گذشته کسب و کارها برای اینکه بتوانند به صنایع مورد نیاز خود برسند، باید جستجوهای زیادی انجام می دادند. این مسئله باعث می شد تا زمان زیادی از دست برود و این مسئله می توانست برای کسب و کارها مشکل آفرین باشد. اما امروز موتور گوگل به شما کمک می کند در عرض چند ثانیه به نتیجه دلخواه خود برسید. به همین دلیل، تمامی صنایع بدون توجه به سابقه خود وارد این فضا می شوند و این مسئله باعث می شود کسب و کارها با رشد چشمگیری رو به رو شوند.

نکات و اصول طراحی سایت صنعتی

اکنون دیگر باید به نکات و اصول طراحی سایت صنعتی بپردازیم. همانطور که می دانید سایت صنعتی مانند یک ویترین عمل می کند که می تواند اثرات زیادی را بر کاربران بگذارد و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کند. یکی از مهمترین مواردی که در طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید معرفی خدمات سایت است. این مسئله بسیار پیچیده است و تنها با یک و یا چند خط نمی توان آن را توضیح داد. در ادامه به برخی از اصولی می پردازیم که باید در روند طراحی سایت به آن توجه داشته باشید. 

سایت ریسپانسیو

یکی از مهمترین مواردی که در زمان طراحی سایت باید مد نظر قرار دهید ریسپانسیو بودن سایت است. این مسئله باعث می شود رتبه سایت شما به میزان زیادی افزایش پیدا کند. موتور گوگل الگوریتمی به نام فرست موبایل ایندکس را فعال کرده است که بر اساس آن موتور گوگل برای رتبه دهی ابتدا به نسخه موبایل سایت ها رتبه می دهد. 
در نتیجه، اگر سایت های صنعتی به این مسئله توجه داشته باشند می توانند به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند. بهتر است بدانید پس از آنکه طراحی سایت به اتمام رسید، وبمستر سایت می تواند از روی گوگل کنسول صفحاتی را که ریسپانسیو نیستند پیدا کند و سپس برای رفع مشکلات آن اقدام نماید. این مسئله می تواند ورودی سایت را به میزان زیادی افزایش دهد و می تواند بر درآمد سایت ها اثر بگذارد. 

استفاده از فونت مناسب

یکی از مواردی که بسیاری از افراد در طراحی سایت نادیده می گیرند استفاده از فونت مناسب در سایت است. توصیه می شود اگر بودجه کافی دارید فونت خاصی را خریداری کنید و در سایت به کار ببرید. زمانی که شما از فونتی متفاوت با فونت های دیگر استفاده می کنید، می توانید سایت خود را از سایت رقبای خود متمایز سازی. با توجه به این موضوع بسیاری از کسانی که می خواهند از سایت های صنعتی خدمات دریافت کنند ابتدا محتوا هایی را که در سایت قرار داده شده است به دقت مطالعه می کنند، اگر فونت سایت به درستی انتخاب شود نقش بسیار موثری در تعامل کاربر با سایت دارد و باعث می شود تا کاربران سایت شما را به عنوان یک سایت متما میز بشناسند.

امکانات طراحی سایت صنعتی

امکانات طراحی سایت صنعتی بسیار مهم است و باعث می شود تا سایت شما به یک سایت برتر و متمایز تبدیل شود. در ادامه به معرفی امکاناتی می پردازیم که وجود آنها در هر سایت ضروری است.

معرفی خدمات

یکی از مهمترین مواردی که در طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید معرفی خدمات است. همانطور که می دانید سایت های صنعتی هر یک خدمات متفاوتی را به کاربران خود ارائه می دهند و این امر باید در سایت و در صفحه اول بازنمایی شود. در نتیجه کاربران می توانند به محض ورود به سایت از خدمات کسب و کار مطلع شوند و این امر از سردرگمی کاربران در سایت جلوگیری می کند.

صفحه درباره ما

یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید صفحه درباره ما است. در این صفحه اطلاعات کاملی در مورد کسب و کار به اشتراک گذاشته می شوند و این مسئله باعث تعامل هر چه بیشتر کاربران با سایت می شود. صفحه درباره ما باید به گونه ای طراحی شود که حس اعتماد کاربران را جلب کند و نرخ تبدیل را افزایش دهد. 

صفحه تماس با ما

تصور کنید کاربری وارد سایت شما شده است و خدمات شما را پسندیده است. چگونه باید با شما تماس برقرار کند؟! بی شک، طراحی صفحه تماس با ما به شیوه ای حرفه ای باعث می شود تا کاربران به راحتی بتوانند با کسب و کار شما تماس برقرار کنند. همچنین، توصیه می شود چت آنلاین بر روی سایت فعال شود و اپراتوری به آن پاسخ دهد. از طرف دیگر، فعال سازی آیکون واتس آپ و تلگرام بر روی صفحه سایت بسیار ارزشمند است و باعث می شود تا کاربران هر چه زودتر با شما تماس بگیرند.

مراحل طراحی سایت صنعتی

 اگر می خواهید از طراحی سایت صنعتی به نتیجه برسید، باید به مراحل زیر توجه داشته باشید:

  • تعیین اهداف 
  • مشاوره با تیم طراحی سایت متخصص 
  • مشخص کردن پلن های کار 
  • تعامل کارفرما با تیم طراحی سایت 
  • پایان کار 

انواع طراحی سایت صنعتی

یکی از سوالات پرتکراری که در زمان طراحی سایت پرسیده می شود در مورد انواع طراحی سایت صنعتی است. تفاوتی که در سایت های صنعتی وجود دارد مرتبط با تنوع خدمات اینگونه سایت هاست. به همین دلیل، مشاوره با تیم طراحی سایت و شناخت ماهیت کسب و کار از مهمترین مواردی است که تمامی صاحبان کسب و کارها باید به آن توجه داشته باشند.

مزایای طراحی وب سایت صنعتی

بسیاری از افراد در مورد مزایای طراحی وب سایت صنعتی سوال می پرسند. از مزایای طراحی وب سایت صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
افزایش تعداد مشتریان: با توجه به این موضوع که صنایع این روزها مورد توجه قرار گرفته اند، حضور در این فضا می تواند تعداد مشتریان را افزایش دهد و همین امر باعث تقویت منابع مالی می شود. 
ثبت برند: بسیاری از کاربران وارد سایت می شوند و ممکن است خریدی انجام ندهند. اما این امر باعث می شود تا برند شما در ذهنشان ثبت شود و این امر نقش مهمی در موفقیت برند دارد.

نمونه طراحی سایت صنعتی

کسانی که می خواهند برای طراحی سایت اقدام کنند، بهتر است در اولین قدم وقت کافی را به این کار اختصاص دهند و نمونه طراحی سایت صنعتی را بررسی کنند. توصیه می شود به سایتهای صنعتی بزرگ دنیا سر بزنید و آنها را به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار دهید. پس از آن می توانید با تیم طراحی سایت در تماس باشید و سایت خود را سفارش دهید. 

قیمت طراحی سایت صنعتی

یکی از سوالات پرتکراری که پرسیده می شود در مورد قیمت طراحی سایت صنعتی است. اگر به دنبال قیمت طراحی سایت صنعتی هستید، با تیم ایران سایت در تماس باشید. 

 
طراحی سایت صنعتی با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی در بین عموم مردم، اهمیت بسیاری دارد.

البته نه تنها در صنف املاک، بلکه در همه اصناف شاهد چنین رشد و فراگیری تکنولوژی در بین عموم مردم هستیم.

به همین جهت است که امروزه شاهد این هستیم چه اصناف مختلف علی الخصوص مشاورین املاک، به دنبال طراحی سایت املاک ارزان بوده؛ تا بتوانند هم خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهند را به افراد بیشتری شناسانده و هم کیس های مختلف خانه را در سایت خود برای فروش یا اجاره قرار دهند.

طراحی سایت صنعتی عموما توسط یک طراح حرفه ای صورت می گیرد. نکته ای که در زمینه راه اندازی سایت مشاور املاک از اهمیت زیادی برخوردار است؛ این است که این کار لزوماً به یک نفر متخصص و آشنا با مباحث سئو، سپرده شود. \

به این صورت وب سایت صنعتی شما نه تنها ظاهر زیبایی پیدا کرده و از لحاظ گرافیکی نیازهای شما را برآورده می کند؛ بلکه تیم طراحی وب سایت با تسلط بر مباحث بهینه یابی و سئو، امکان دیده شدن وب سایت شما را دو چندان می نمایند.

طراحی سایت صنعتی جزء جدانشدنی از زندگی انسان است. در حال حاضر اطلاعات توسط فضای مجازی بیش از هر وسیله دیگری در جهان، موجب نشر اطلاعات می شود. این موضوع موجب بروز انواع کسب و کارها در فضای مجازی شده است. 

در این راستا بسیاری از سایت ها کار طراحی صنعتی را انجام می دهند. ما در اینجا سعی داریم شما را با باتجربه ترین و با سابقه ترین طراحی سایت آموزشی آشنا کنیم. ایران سایت با بیش از 22 سال سابقه در طراحی سایت و آماده سازی صدها طراحی سایت آموزشی، در خدمت مشتریان می باشد. مشتریان عزیز می توانند برای طراحی سایت صنعتی از طریق شماره های موجود با ایران سایت در تماس باشند.

طراحی سایت صنعتی چیست؟

یکی از راه هایی که می تواند باعث شود صنعت و تجارت نیز همانند بسیاری از اصناف دیگر، با روش های کلاسیک و سنتی خود خداحافظی کرده و وارد دنیای به روز و تکنولوژیک گردد؛ طراحی سایت صنعتی است.

همواره به صاحبان کسب و کار های مختلف توصیه می شود که برای اینکه خود را بیش از پیش به مخاطبین بشناسانند؛ از طریق طراحی وب سایت به عنوان مثال طراحی وب سایت صنعتی وارد دنیای اینترنت می شوند.

وب سایت صنعتی به منظور فروش محصولات و معرفی خدمات ارائه شده توسط شرکت، به واسطه اینترنت صورت می گیرد. در این صورت هر دو طرف معامله سود می برند؛ صاحبان صنعت با جذب بیشتر مخاطب این و شناساندن محدوده خدمت رسانی خود به افراد بیشتر، و مشتریان با سهولت در انتخاب محصول و یا خدمت مورد نظر خود و دسترسی هرچه سریعتر و آسانتر به آن.

با توجه به گستردگی صنایع، با گستردگی زیاد بین سایت های صنعتی طراحی شده و نحوه طراحی وب سایت صنعتی مواجهیم. 

در صورتی که تمایل دارید جهت شناساندن محدوده خدمت‌رسانی و محصولات خود به افراد بیشتری از طریق بستر اینترنت، اقدام به طراحی وب سایت صنعتی کنید؛ بهتر است برای این منظور یک شرکت معتبر را انتخاب نمایید تا افزایش بازدید سایت شما از طریق سئوی مناسب، تضمین گردد. 

شرکت طراحی وب سایت ایران سایت، با گرد هم آوری متخصصین و افراد با تجربه، این مهم را برای شما انجام می دهند.

طراحی سایت صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه به یک طراحی سایت صنعتی مناسب دست یابیم، بایستی وب سایت ما از ویژگی هایی برخوردار بوده و امکانات خاصی را در اختیار مخاطبین قرار دهد. برخی از مهم ترین امکانات عبارتند از:

  1. شرکت و اعضای هیئت مدیره آن و همچنین تاریخچه شرکت، به طور کامل در آن معرفی گردند. به این صورت، اعتماد مخاطب بیش از پیش نسبت به شما جذب می گردد.
  2. دارای طراحی گرافیکی قوی باشد تا به این صورت، افراد با حضور در وب سایت، ترغیب به گشت و گذار در آن شوند.
  3. محصولات و خدمات ارائه شده به صورت کاملا صحیح بخش بندی گردند. با این کار به مخاطب جهت یافتن محصول مد نظر خود، انگیزه می دهید.
  4. قسمتی برای پشتیبانی در  طراحی سایت صنعتی در نظر گرفته شود.
  5. قرار دادن بخش نظرسنجی نیز توصیه می شود.
  6. در صورتی که زمینه فعالیت شرکت در ارتباط با فروش محصول خاصی است؛ حتماً بخش فروش اینترنتی محصولات نیز در طراحی سایت صنعتی در نظر گرفته شود.

طراحی سایت صنعتی