آموزش ساخت وب سایت شخصی

ساخت وب سایت  شخصی پیچیده نیست ولی معمولا ساخت وب سایت  شخصی برای معرفی افراد می باشد

آموزش ساخت وب سایت شخصی
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    ساخت وب سایت شخصی بسیار ساده و راحت می باشد، در توضیحات زیر مراحل ساخت آن را بیان خواهیم کرد

    ساخت وب سایت  شخصی پیچیده نیست ولی معمولا ساخت وب سایت  شخصی برای معرفی افراد می باشد و دارای صفحات مختلفی  از تماس، صفحه اصلی،گالری، پروفایل و سایر صفحات لازم برای ساخت وب سایت شخصی می باشد. برای ساخت وب سایت شخصی می بایست مرحله های زیر را انجام دهید.

     

    ساخت وب سایت شخصی

    نام دامنه

     

    نام دامنه یا دامین که گاها از آن به اسم آدرس سایت یاد می شود جزو اولین مواردی می باشد که برای ساخت وب سایت شخصی می بایست به آن توجه نمایید و به عنوان یک قاعده کلی می بایست به محتوای وارد شده در صفحه سایت مربوط باشد و هم چنین می بایست کوتاه، روان و ساده باشد تا در ذهن به خاطر سپرده شده و کاربر پسند باشد. انتخاب نام دامنه مناسب در رنکینگ سایت در موتورهای جستجو بسیار موثر واقع خواهد شد. شرکت های بسیاری برای ثبت دامنه یا دامین وجود دارند ولی اگر به دنبال شرکتی با سابقه و مطمئن هستید می توانید دامنه خود را در هاست ایران سایت ثبت نمایید. مقالاتی درباره دامنه شما را در انتخاب نام دامنه مناسب یاری خواهد کرد.

     

    انتخاب وب هاستینگ

     

    انتخاب هاست یا میزبان مناسب در موفقیت وب سایت شما بسیار موثر خواهد بود. وب هاستینگ یا میزبان به شما فضایی ارائه می نماید که اطلاعات مور نظر برای سایت خود را در آن بارگذاری نمایید. عوامل مهمی در انتخاب هاستینگ وجود دارد اما هاست یا میزبان مناسب برای ساخت وب سایت شخصی فضای زیادی هم از نظر فضای حافظه و هم پهنای باند یا ترافیک احتیاج ندارد و مهم ترین مسئله آپتایم هاست می باشد.شما  می توانید پلن های هاست ایران سایت را مطالعه نمایید.

     

    ظاهر، گرافیک و لایه بندی سایت

     

    تاثیر روانی و بصری تصاویر در محیط وب از متون بسیار بیشتر می باشد. رنگ ها، تصاویر و فونت ها و قالب کلی سایت اطلاعات خاصی را قابل القاست به کاربر سایت می دهند. برای ساخت وب سایت شخصی خود فقط نباید به قالب مورد پسند خود و علاقه مندی های خود تکیه نمایید بلکه باید حتما ویژگی های لازم برای ایجاد کردن حس لازم و قابل القا در کاربر را به دقت انتخاب نموده و  تمامی رنگ ها، تصاویر، فونت های سایت و قالب شخصیت سایت را معرفی نموده و هم چنین هدف اصلی از ساخت وب سایت شخصی می بایست مشخص باشد که در طراحی سایت لحاظ شود. و تنها فقط کافی نیست که ظاهر سایت مناسب باشد بلکه سایت می بایست کاربر پسند و جذاب باشد و دسترسی به اطلاعات ساده باشد.

     

    محتوا

     

    زمانی که قالب سایت را انتخاب کردید زمان آن می رسد که محتوای سایت را در آن بارگذاری یا آپلود نمایید. محتوای صفحه اصلی از اهمیت بسیار زیادی در ساخت وب سایت شخصی برخوردار است زیرا اولین صفحه ای است که معمولا کاربر مشاهده می کند. محتوای صفحه اصلی در ساخت وب سایت شخصی می بایست هدف اصلی از سایت را به طور واضح و کامل نمایش دهد. هم چنین می بایست کاربران را به راحتی به اطلاعات مورد نیاز در صفحات داخلی سایت انتقال بدهد. محتوا می بایست با کیفیت باشد و از تلفیقی از متن و تصاویر ایجاد شده باشد تا جذابیت داشته باشد

     

    بالا رفتن آمار بازدید

    ساخت وب سایت شخصی وقتی که کسی نتواند آن را بیابد مورد مناسبی نیست و هم چنین بازدید کنندگان هر لحظه به آن مراجعه مجدد ننمایند. سئو یا همان بهینه سازی سایت باید در ساخت وب سایت شخصی لحاظ گردد. نام دامنه یا دامین و محتوای سایت در نمایش آن در موتورهای جستجو تاثیر دارد. بهتر است برای پیاده سازی سایت خود از یک کارشناس سئو کمک بگیرید.

     

    شرکت ایران سایت

    ممکن است غفلت از این مرحله تمامی زحمات شما را در پیاده سازی سایت بر باد دهد. شرکت ایران سایت  در مدت فعالیت خود از سایت 1997 تا کنون تجربه زیادی در ساخت وب سایت شخصی و هم چنین سئو بدست آورده است.

     

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر