حل مشکل از کار افتادن وردپرس بعد از تغییر آدرس

تعداد بسیاری از یوزر ها و طراحان برای طراحی سایت خود از وردپرس استفاده کرده اند و با تغییر دادن آدرس دامنه و حتی انتقال دادن اطلاعات از Local به هاست در نمایش سایت دچار اشکال شده و برای رفع مشکل نمایش ورد پرس بعد از تغییر آدرس مطابق آموزش مرحله های ذکر شده را انجام بدهید  ورود به پنل هاست وارد پنل مدیریت هاست تان بشوید و در قسمت DATABASES روی گزینه Php My Admin  کلیک کرده و داخل شوید . بعد از ورود به پنل دیتابیس روی نام دیتابیس تان کلیک کنید . (اگر نام دیتابیس خود را...

حل مشکل از کار افتادن وردپرس بعد از تغییر آدرس
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:
    حل مشکل از کار افتادن وردپرس بعد از تغییر آدرس

    تعداد بسیاری از یوزر ها و طراحان برای طراحی سایت خود از وردپرس استفاده کرده اند و با تغییر دادن آدرس دامنه و حتی انتقال دادن اطلاعات از Local به هاست در نمایش سایت دچار اشکال شده و برای رفع مشکل نمایش ورد پرس بعد از تغییر آدرس مطابق آموزش مرحله های ذکر شده را انجام بدهید 

    Image

    ورود به پنل هاست

    وارد پنل مدیریت هاست تان بشوید و در قسمت DATABASES روی گزینه Php My Admin  کلیک کرده و داخل شوید .

    بعد از ورود به پنل دیتابیس روی نام دیتابیس تان کلیک کنید . (اگر نام دیتابیس خود را فراموش کرده اید در پوشه public_html و در فایل wp-config.php می توانید نام دیتابیس که به محتویات سایت وصل است را مشاهده نمایید)  با کلیک بروی نام دیتابیس تمامی جدول ها به شما نمایش داده می شود .در قسمت Table روی نام جدول  wp_options  کلیک چپ کنید.

    فیلدهای مرتبط با جدول آپشن به شما نمایش داده می شود  دو سطر siteurl و home مرتبط با آدرس دامنه سایت شما می باشد با استفاده از گزینه Edit سطرها را به ترتیب ویرایش نموده و نام سایت خود را در قسمت option_value ویرایش کنید .

    روش دیگر برای تغییر نام دامنه استفاده  از فایل  wp-config.php می باشد . برای انجام کار وارد پوشه public_html شوید و فایل wp-config.php را با استفاده از گزینه Edit باز کنید و  کدهای  زیر را قبل از توضیحات  “That’s all, stop editing! Happy blogging.” قرار دهید:

    define( 'WP_HOME', 'https://yourwebsite.com/' );  
    define( 'WP_SITEURL', 'https://yourwebsite.com/' );  

    به جای https://yourwebsite.com نام دامنه خود را بنویسید و فایل را سیو نمایید سپس سایت خود را رفرش کنید تا مشکل برطرف شود.

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر