پشتیبانی ایران سایت

پشتیبانی ایران سایت

پشتیبانی و بروز رسانی وب سایت مستلزم دانش و تجربه فراوان است. شما میتوانید به جای داشتن یک تیم طراح وب سایت و برنامه نویس از سرویس نگهداری و پشتیبانی ایران سایت؛ اولین شرکت طراحی سایت در ایران استفاده کنید. خدمات پشتیبانی 24 ساعته ایران سایت این امکان را برای شما فراهم میکند تا وب سایت خود را بروز نگه دارید. همچنین به شما کمک می کند تا ترافیک خود را افزایش دهید و کاربران بسیاری را جذب کنید. ایران سایت این امکان را برای شما فراهم میکند تا تغییرات مورد نظر خود را حتی از طریق تلگرام و طی 24 ساعت در سایت خود اعمال کنید.

ضرورت پشتیبانی وب سایت

یک از این موارد که ضرورت و اهمیت پشتیبانی از وب سایت را الزام می کند بروز رسانی وب سایت بوده. بروز رسانی محتوای در وب سایت همانند این می ماند که در راه اندازی یک مغازه یا فروشگاه اجناس و کالا های خود را جدید و بروز نکنید ، مشتری نیز رغبتی برای آمدن به مغازه نخواهد داشته . بنابراین در یک وب سایت نیز اگر محنوای بروز و مفید در آن قرار ندهید کاربران انگیزه ای برای خواندن و آمدن به سایت شما نخواهند داشت و این یعنی وب سایت شما در نزد موتور های جستجوگر ارزش و اولویت چندانی ندارد. بنابراین تولید محتوا که بخش از پشتیبانی بوده از اهمیت بالاتری برخوردار بوده . از ضرورت های دیگر برای پیشتیبانی می توان به نگهداری و پشتیبانی فنی که به زمینه های امنیتی ، رفع مشکلات و ... اشاره کرد

پشتیبانی ایران سایت

پشتیبانی و بروز رسانی وب سایت مستلزم دانش و تجربه فراوان می باشد.شما میتوانید به جای داشتن یک تیم طراح وب سایت و برنامه نویس از سرویس نگهداری و پشتیبانی ایران سایت استفاده کنید.

خدمات پشتیبانی 24 ساعته ی ایران سایت این امکان را برای شما فراهم میکند تا وب سایت خود را بروز نگه دارید . همچنین به شما کمک می کند تا ترافیک خود را افزایش دهید و کاربران بسیاری را جذب کنید . ایران سایت این امکان را برای شما فراهم میکند تا تغییرات مورد نظر خود را حتی از طریق تلگرام و طی 24 ساعت در سایت خود اعمال کنید.

وظایف گروه پشتیبانی وب سایت

از زیر ساخت های مهمی که در این تیم پشتیبانی می توان اشاره کرد می توان به مواردی چون : در نظر گرفتن پهنای باند مناسب ، امنیت در ابزار ها ، رفع خطاهای سیستمی و سروری ، تسریع در پاسخ دهی به سوالات کاربران ، میزان قطع سرور پایین است ، هاست را در مقابل مشکلات ایمنی را بالا ببریم ، پاسخگویی با و پیشتیبانی مناسب و ...

از وظایفی که تیم پشتیبانی وب سایت داشته می توان به نگهداری و حفاظت از وب سایت بر اساس ضوابط و قوانین که در نقش های زیادی شامل مدیریت و راهبری سایت ، ویراستار و تدوینگر وب سایت ، مسئول تضمین کیفیت ، مسئول نظارت و کنترل بازخورد ها ، نظارت بر زیر ساخت ها و خیلی دیگر از نقش ها که بسته به اندازه وب سایت که دامنه و حوزه کاری آن چقدر بوده این نقش ها می تواند جداگانه و در صورت کوچک بودن چندین نقش به یک نفر سپرده شود.

تولید محتوا رابطه ی مستقیمی با بروز رسانی سایت داشته ، و از مهمترین فعالیت های تیم پیشتیبانی وب سایت محسوب می شود چرا که تولید و درج محتوا برای اغلب سایت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و محتوای که اصول سئو را در آن مدنظر گرفت تاثیر زیادی داشته.

تولید محتوا

این مورد هم باید در لیست کاری و فعالیتی گروه قرار گیرد . تا انتظارات و نیاز های کاربران و مشتریان را برطرف کند که شامل چک کردن ایمیل ها ، پاسخ دادن به تیکت ها و ... در جهت سازگار کردن وب سایت با مشتریان و بازدیدکنندگان می باشد.

نظارت و کنترل پیشنهادات و انتقادات

در گروه پشتیبانی وب سایت تضمین کیفیت که شامل شناسایی و رفع خطاهای احتمالی می باشد و بروز خطا جلوگیری می شود.

تضمین کیفیت

ارزیابی و بررسی بازخورد ها، هدف گذاری در جهت راهبردی درست برای رونق در کسب و کار که اساس و تحلیلی درست در جهت برنامه های آینده که عملکرد وب سایت را در آینده برای ما نمایان کند و این عملیات به متخصصین تیم پشتیبانی وب سایت بستگی داشته که با ابزار های مانند گوگل وب مستر ، گوگل آنالیتیک و... انجام می گیرد.

بررسی  عملکرد سایت

    انواع پشتیبانی وب سایت

    پشتیبانی وب سایت نیز به دو صورت انجام می گیرد که مختصرا به تشریح هرکدام می پردازیم :
    1- پشتیبانی حضوری : این پشتیبانی که خدمات را به صورت حضوری انجام می دهند می تواند دارای مزایایی از جمله داشتن نظم کاری ، بررسی عملکرد مستقیم کارشناس مربوطه ، که در سرعت و افزایش کیفیت نیز تاثیر گذار بوده . این نوع پشتیبانی به دو صورت ساعتی و دوره ای بوده .
    2- پیشتیبانی غیر حضوری : این نوع پشتیبانی که یکی از پیشتیبانی های مرسوم بوده و به سبک های مختلفی انجام می گیرد از جمله تلفنی ، ایمیل ، نرم افزاری و ... و دارای مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در زمان و هزینه ، دسترس پذیری به تیم پشتیبان ، ارائه خدمات به صورت 24 ساعته ، امکان گفتگو با کارشناسان مختلف و ...
    البته قابل توجه، دو نوع پشتیبانی وجود داشته که که به پشتیبانی نقره ای و پشتیبانی برنزی نیز معرف می باشند که در پشتیبانی نقره ای به سبک عمل کرد که در قبال پشتیبانی وب سایت مبلغی را سالانه پرداخت می کنید و در نگهداری و بروز رسانی و اقدامات حفاظتی در طول این یک سال تضمین هستی و به گونه ای سایت خود را گارانتی نموده اید.
    و اگر قصد نداشته باشید که پشتیبانی سایت را بصورت سالیانه انجام ندهید پشتیبانی برنزی گزینه مناسبی می باشد و در قبال مقدار پولی که واریزی می کنید خدمات ارائه شده و پشتیبانی ها را انجام داد.

    پشتیبانی وب سایت

    شرکت های خصوصی با توجه با شرایط اقتصادی خود را قانع به راهکار های برای کاهش هزینه ها می کنند که این عمل راهکار مناسب و توجیه کننده ای نبوده . از این رو در یک شرکت، پشتیبانی وب سایت یکی از مراحل کاری مهم در بروز رسانی وب سایت بوه که وظایف سنگینی بوده که مدیر سایت بر عهده می گیرد چرا که مستلزم دانش و تجربه بوده. برای درک بهتر این موضوع که پشتیبانی وب سایت به چه اندازه اهمیت داشته می توان به محل کسب و کاری اشاره کرد که در صورتی که در زمینه کاری دانش ، مدیریت و مراقبت نداشته باشیم آن کسب و کار پس از مدتی وضعیت نامناسبی را پیدا خواهد کرد . در یک وب سایت نیز اگر پشتیبانی مناسب و نگهداری اصولی در آن نداشته باشیم با مشکلات زیادی از جمله پایین امدن رتبه آن در سایت در اثر ورود محتوای غیر استاندارد ، مورد حمله قرار گرفتن سایت و خیلی مسائل دیگر که موجب نتیجه نگرفتن دلخواهتان نشود و در قبال این کار نیز صرف هزینه زیاد زمانی و بودجه ای شده باشید و نتیجه مطلوب را حاصل نکنید ، می توان با سپردن این مسئولیت به یک تیم متخصص و حرفه ای بهترین نتایج را کسب کرد.

    پشتیبانی وب سایت چیست ؟

    پشتیبانی وب سایت به مجموعه عملیاتی که توسط یک تیم متخصص و زبده در مجموعه ای از اقدامات که در جهت بروز رسانی وب سایت ، کاهش هزینه های تبلیغاتی و پویا سازی برای افزایش کارآمدی ، موجب افزایش ترافیک سایت و برخی مسائل مهم دیگر می شود. توجه داشته داشته باید که یک وب سایت به هر اندازه که قابلیت بالای داشته باشد اما محتوای نداشته باشد یا اینکه محتوای قدرتمندی نداشته باشد عملا ارزش چندانی نداشته باشد . توجه داشته باشید که ارزش یک محتوا در یک وب سایت از 2 تا 400 برابر از خود سایت ارزشمندتر بوده.
    در ضمن نگهداری و پشتیبانی وب سایت نیز از هزینه قابل توجه نسبت به دیگر مراحل کاری طراحی و ... را در بر داشته . بهینه سازی سازی سایت (سئو) نیز یکی دیگر از فرآیند های مهم در پشتیبانی وب سایت بوده چرا که نرخ ترافیک و آمار بازدیدکنندگان به شدت به سئو بستگی داشته و در کسب و کار های تجاری و فضای مجازی بسیار نقش گذار بوده.