طراحی وب سایت گروه دکوراسیون راندو

در گروه معماري راندو آرک (راندو ارك) افتخار این را دارد که اعلام کند با توکل بر خداوند بزرگ و مهربان وبا تکیه و پشتیبانی بر کادری بسیار قوی و توانمند و متعهد و بسیار کارآمد و متبحر ، نیاز های بازار ایران را نیز شناسایی کرده است و توانسته است به عنوان یکی از شرکت های بسیار موفق و سرشناس ایرانی در زمینه طراحی داخلی و اجرا ي دکوراسیون داخلی در سر تا سر ایران بزرگ و پهناور در همه ی سطوح و زمینه ها با مشارکت جمعی بسیار و ایمان قلبی به ارزش های مشتری مداری در جهت رفع نیاز های آنها ارج قرار دهد . این شرکت با تلاش و همت بالای خود و کارکنان آنها در جهت بهبود وضعیت عملکرد روند مجموعه ی خود به مشتریان بزرگ و محترم و ارجمند سعی در تلاش برای عرضه خدمات هر چه مطلوب تر می باشد. همچنین باید اعلام کرد که محصولات و کالا های این مجموعه یکی از متنوع ترین و با کیفیت ترین و محبوب ترین محصولات موجود در بازار است که در این باره بسیار خوشحالیم که در محدوده مسئولیت خود به رسالتی ارزشمند هم چون خدمت صادقانه وپا ک و ارزنده به مردم عزیز کشورمان هم چنین تامین نیازهای آنها و رونق اقتصاد کشور می باشیم.
راندو فعاليت خود را از سال 1378 آغاز نموده است .در طراحی وب سایت گروه دکوراسیون راندو تمامی موارد و مراحل کار خود را همرا با جزئیات کامل و همراه با عکس از مراحل کار خود به نمایش داده شده است تا کسانی که از این وب سایت شرکت مربوطه بازدید می کنند بتوانند تمامی سوالات خود را با جستجو در وب سایت پیدا نمایند. پیشرفت تکنولوژی باعث روند وضعیت کاری شرکت شده و توانسته است روز به روز پیشرفت چشم گیری در زمینه ی فعالیت خود نیز به دست بیاورد.
 

گروه دکوراسیون و مبلمان راندو در زمینه دکوراسیون فعالیت دارد و پس از رایزنی های انجام شده توسط ایران سایت و گروه دکوراسیون راندو مسیولیت طراحی وب سایت این شرکت به شرکت طراحی وب ایران سایت واگذار شد

طراحی وب سایت گروه دکوراسیون راندو
Technologies