خدمات متنوع در بخش گرافیک ایران سایت با توجه به گستردگی خدمات در بخش گرافیک "ایران سایت" شما می توانید با انتخاب بخش مورد نظر به نتیجه دلخواه خود برسید باتوجه به نیاز کسب و کار خود بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید

گرافیک سایت

گرافیک سایت به عنوان یکی از مهمترین بخش ها در طراحی سایت به شمار می آید که می بایست به دست طراح گرافیست با تجربه و خلاق سپرده شود، لازم به ذکر است که برقرار کردن یک ارتباط خوب میان طراح وب سایت و گرافیست به منظور داشتن یک وب سایت کامل و شیک ضروری می باشد. طراحی قالب سایت یک اصطلاح می باشد که از طراحی لوگو، ویرایش عکس ها، طراحی متن ها و داده های سایت در مناسب ترین مکان تشکیل شده است، به طوری که گرافیک وب سایت توانایی ترغیب کاربران جهت خرید و مطالعه مطلب های درج شده در سایت را داشته باشد. تعداد زیادی از افراد به فعالیت در حوزه گرافیست سایت مشغول می باشند، در صورتی که شما ایده ها و خواسته های خود را به چنین افرادی بگویید آنها براساس نیاز و بازار کار شما طراحی قالب سایت را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند.

طراحی گرافیک وب سایت

امروزه استفاده از وب ‌سایت های اینترنتی بیشتر از هر زمانی در بین مردم محبوب شده است. بیشتر کسب ‌و کار ها و مجموعه ‌ها به ‌دنبال داشتن وب ‌سایتی مناسب و کارآمد برای مجموعه ‌ی ایشان هستند. یک وب‌ سایت کار آمد و حرفه ‌ای دارای چند ویژگی مختلف است که این ویژگی ‌ها باعث می ‌شود وب ‌سایت ظاهری جذاب ‌تر و حرفه ‌ای ‌تر به خود بگیرد. یکی از نکات بسیار مهم در طراحی وب ‌سایت، طراحی گرافیک وب‌ سایت است. هر چقدر که وب‌ سایت دارای طراحی گرافیکی زیباتری باشد در نهایت می‌ توانید کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند. همچنین داشتن یک ظاهر گرافیکی زیبا، باعث می‌ شود که وب‌ سایت بتواند سئو مناسب ‌تری نیز کسب کند. داشتن یک ظاهر زیبا، باعث می ‌شود که کاربر زمان بیشتری را در وب ‌سایت شما صرف کند. همین مسئله، باعث بهبود وب‌ سایت شما می ‌شود.

طراحی گرافیک سایت

در صورتی که هدف شما از طراحی سایت صرفا ورود کاربران به سایت بوده بدون این که گرافیک خوب و جذابی برای آن به کار برده باشید؛ قادر نخواهید بود مخاطب را در سایت خود نگه دارید در نتیجه شما متضرر شده اید و در واقع هزینه هایی که در زمینه طراحی سایت پرداخته اید به هدر رفته است. زیرا در بدو ورود کاربران به یک سایت، اولین چیزی که نظر آن ها را جلب می کند جلوه های بصری سایت شماست. بنابراین چنانچه سایتی فاقد این جاذبه های بصری باشد کاربر بلافاصله پس از ورود، صفحه باز شده را می بندد و از سایت خارج می شود. در نتیجه نرخ پرش سایت شما که اصطلاحا bounce rate گفته می شود افزایش می دهد که به هیچ وجه اتفاق خوبی نیست. بر همین اساس توصیه می شود مدیران سایت ها نسبت به طراحی گرافیک سایت توجه لازم را داشته باشند.